Te luid is uit.

Te luid is uit

Recent topics

Verkoop van mijn FJR 1300 AE van 2017

Gestart door Maarten en Yvonne, 07 jul 2024, 14:15

Vorige topic - Volgende topic

Maarten en Yvonne

FJR Clubgenoten,

Hierbij verkoop ik (eindelijk) mijn FJR 1300AE van 2017 met 30.000 Km op de teller. Door een Burn- Out / slaapproblemen is het voor mij niet meer veilig rijden met een motor. De kniehoek was al een dingetje maar veiligheid gaat boven alles. Daar komt bij dat Yvonne ook niet meer mee kan, omdat haar lijf gewoon niet meer wil. Ons huis is inmiddels heel ver af en dan komen de dingen die zijn blijven liggen aan beurt.

Wat verkoop ik:

Een hele complete nette FJR 1300 AE met zeer geringe schade aan het valblok en de voetkap. Op de motor zit o.a het volgende aan extra's.

•   GPS (Garmin Zumo 595) boven de tellers ( Noppie).
•   Noppie stuurgewichten
•   Spijkervanger (Paul)
•   Carbonfolie ( Noppie)
•   Blanke beschermfolie
•   Topkofferrek met extra zit ruimte / opstapruimte duo gemaakt door peter 57
•   Originele vleugel / kofferrek nieuw
•   Gloed nieuwe zijkoffers inclusief de dozen met derde slotje en afdekkapjes
•   Metalen radiateurrooster, volgens mij een van de laatste. Originele ook aanwezig.
•   Tankring/cover zilver, zwarte heb ik nieuw liggen
•   Stuurverhogers van travelComfort.
•   Spiegelverbreders
•   Jiffy verbreder
•   Hyperpro verzwaarde verenset voor- en achter, originele zijn aanwezig. Inclusief verhogingsset en
        origineel ook aanwezig. Set is gemonteerd in combinatie met het AE systeem met een totale
        belading van maximaal 255 Kg.
•   Tanktasring, tanktas zelf is er ook maar moet ik opzoeken op warme zolder
•   Bagstertanktas en cover
•   Optimate 3 druppellader
•   Valblokken één beschadigd
•   Voetkappen één beschadigd
•   Alle originele bouten
•   Alle boekjes

Deze FJR is voorzien van veel extra's die ik het liefst met de motor mee verkoop. Ga hier geen vraagprijs noemen maar laten we dat naast de motor bepalen in combinatie met wat je zou willen overnemen. De motor staat in Roosendaal. Laat hem regelmatig lopen en iedere maand staat de motor 24 uur aan de druppellader. Starten is lopen. Proefrijden is mogelijk maar slopen is kopen.

Voor meer foto's stuur even een mail naar Pinkse.Maarten@gmail.com.

Groet
Maarten Pinkse