Te luid is uit.

Te luid is uit
Op het forum: 367 gasten, 4 leden
vlerk, Robert, Radja, Noppie

Website errugggg traaaag!

Gestart door CeesOK, 06 mrt 2023, 10:26

Vorige topic - Volgende topic

Flapoor

Mijn traaaag krimpend brein zegt dat U sjonger bent danik dacht, Stefaan :evil:

Poe poe +~ tsjonge tsjonge of ~+ zo zo of  :doh:  :doh:
🥴 "Beleef jouw leven met een Glimlach" 😊

StefaanH

Dankuwel @Flapoor voor de aanvullende info  :thumbsup:

Vraagje (ik ben daar een beetje verbaasd over): ik vind 63 toch al een aardige prestatie, wat deed je vermoeden dat ik al dichter bij de eindmeet was?

Tussen haakjes, mijn madam is al jaren aan het "aandringen" om te stoppen met de FJR, "ge zijt daar te oud voor" en "dat ding is intussen veel te zwaar voor u" en van die dingen. Uiteraard heb ik een andere mening hierover  ;D  ::)

Zonder de privacy te willen schenden, zou het mogelijk zijn om eens de gemiddelde leefijd van de clubleden te publiceren?

Een beetje off-topic, kweetet, sorry  :doh:
De Gustibus et Coloribus non est disputandum.

M@rtin

Citaat van: StefaanH op 08 mrt 2023, 14:42Zonder de privacy te willen schenden, zou het mogelijk zijn om eens de gemiddelde leefijd van de clubleden te publiceren?

Ik denk iets van 86, maar daar hoor ik ook nog niet bij. Jij ook niet Stefaan  ;)
Groet M@rtin

CeesOK

Als 72 -er voel ik mij absoluut niet te oud voor motorrijden. 
Maar het lijkt net alsof de FJR steeds zwaarder wordt tijdens manoeuvres zoals de garage in en uit rijden!  :tongueout3:

Overigens is de snelheid van deze website weer als vanouds!  :thumbsup:
Hier had ook iets leuks kunnen staan!

Radja

Citaat van: StefaanH op 08 mrt 2023, 14:42Dankuwel @Flapoor voor de aanvullende info  :thumbsup:

Vraagje (ik ben daar een beetje verbaasd over): ik vind 63 toch al een aardige prestatie, wat deed je vermoeden dat ik al dichter bij de eindmeet was?

Kom op, Stefaan, ik kocht op mijn 63e nog een nieuwe FJR.
OK, op mijn 69e ingeruild voor een Yamaha Tracer 9GT (Vooral omdat deze lichter was in gewicht) en deze op mijn 70e weer ingeruild voor een Ducati Multistrada V2S Travel. Ingrid vreest dat dit niet de laatste geweest is.
Aangezien de privacy wetgeving hier, mogen wij de persoonsgegevens (leeftijd) niet zomaar openbaar maken, tenzij je (zoals ik) dat zelf doet in je profiel.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Dekudibusei

Mijn reacties zijn op strikt persoonlijke titel. Clubzaken lopen via het webteam: PM

Jacko

Mannen, waar hebben jullie het over?  ???  Op de beurs sprak ik ons oudste clublid (tenminste ik veronderstel dat hij de oudste is) Frans. Hij is 89, loopt met een wandelstok maar is nog helder van geest. Hij heeft jarenlang een Pan European gereden maar rijdt nu sinds enige tijd een FJR. Hij rijdt niet alleen rondjes kerk maar gaat er ook nog mee naar het buitenland. Hij staat ook op de lijst van deelnemers voor de reis naar Thuringen. Geweldig toch  :thumbsup:
Ik kan niet vliegen, maar toch ben ik met mijn FJR in de wolken

StefaanH

@Jacko

Bedankt, dit ga ik zeker aan madam eens laten lezen als ze nog eens begint over "te oud voor zo een zware machine"  :thumbsup:  ;)
De Gustibus et Coloribus non est disputandum.

wheels

#33
Citaat van: Radja op 08 mrt 2023, 17:27Kom op, Stefaan, ik kocht op mijn 63e nog een nieuwe FJR.
OK, op mijn 69e ingeruild voor een Yamaha Tracer 9GT (Vooral omdat deze lichter was in gewicht) en deze op mijn 70e weer ingeruild voor een Ducati Multistrada V2S Travel. Ingrid vreest dat dit niet de laatste geweest is.
Aangezien de privacy wetgeving hier, mogen wij de persoonsgegevens (leeftijd) niet zomaar openbaar maken, tenzij je (zoals ik) dat zelf doet in je profiel.

Er zijn hier bij de club genoeg leden met een respectabele leeftijd en die zijn pas herkenbaar als de helm afgaat. Tijdens de rit lijken het wel jonge goden ;)  :evil: 

Het onderwerp trage website had ik dan weer niet door!!!!
KTM 1290 rijdt super Adventure

hansvds

#34
Nog even opgezocht in de oudere ALV Jaarverslagen. Dit was de statistiek van 2017.

Van – tot en met Aantal
 jaren
01 – 30               6
31 – 40               30
41 – 50               122
51 – 60               267
61 – 70               196
ouder dan 70       16

Een dergelijk overzicht mag onder de geldende privacy regels.
Als je "wijst", wijzen er drie vingers naar jouzelf terug!

wheels

ouder dan 70       16

Daar ken ik er wel een paar van. Er komt uitbreiding aan zie ik ;D
KTM 1290 rijdt super Adventure

wepe

leeftijd zit tussen je oren toch?

Robert

Citaat van: wepe op 09 mrt 2023, 13:30leeftijd zit tussen je oren toch?

Daarom denk ik dat Stefaan ook beter tegen zijn madam kan zeggen dat ze blij moet zijn met zo'n fitte kerel die met zijn goddelijke lichaam nog moeiteloos op een FJR rondrijdt.  ;D
Als je op de rug van een Ti(j)ger rijdt, is afstappen het gevaarlijkste wat je kunt doen.

Noppie

Nu is het forum hier ineens weer niet vooruit te branden.
Groetjes,
Norbert

hansvds

Als je "wijst", wijzen er drie vingers naar jouzelf terug!

M@rtin

Geen last van. (dit keer)
Groet M@rtin

StefaanH

Hier ook alles normaal ...  :thumbsup:
De Gustibus et Coloribus non est disputandum.

CeesOK

16:13 uur werkt het goed! 
Hier had ook iets leuks kunnen staan!

@rjen

Ik weet niet wat dit topic precies toevoegt: als er iemand 'even' wachttijd heeft kan dat aan van alles liggen, veelal zaken die niet een met onze website te maken hebben..

Heb net even naar de resource usage van de site vandaag gekeken, en daar geen vreemde zaken te zien...
2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech

Dekudibusei

Citaat van: @rjen op 12 mrt 2023, 17:01Ik weet niet wat dit topic precies toevoegt: als er iemand 'even' wachttijd heeft kan dat aan van alles liggen, veelal zaken die niet een met onze website te maken hebben..

Heb net even naar de resource usage van de site vandaag gekeken, en daar geen vreemde zaken te zien...

Eerder ook al gedaan, en toen hield het forum zich ook erg netjes (maximaal 3% belasting). Ik vermoed eveneens dat het vanaf de hoster naar de eindgebruikers ergens niet helemaal lekker gaat (het was bij "ons van het webteam" eerder ook r**etraag ;D ). Maar aan dat deel van de keten kunnen wij inderdaad niks knutselen...
Mijn reacties zijn op strikt persoonlijke titel. Clubzaken lopen via het webteam: PM