Te luid is uit.

Te luid is uit

2011-06-26 Midden Nederland toer (Introductie voor nieuwe leden)

Gestart door @rjen, 05 mrt 2011, 00:04

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

@rjen

Organisatie: Francis Daniels & Rene Guiaux


Datum: 26 juni 2011
Aanvangstijdstip: 9:30 - 10:00 uur
Startlocatie: zie onder

Eetcafe 'Bij die 2' (vroeger Eetcafe Jessie), gelegen aan Recreatieplas Everstein
Lekdijk 34
4124 KC Hagestein

Op de bijgaande foto zie de de inrit naar het Eetcafe




Op de eindlocatie kom je vanzelf als je de route volgt.....



Voor degene die het adres willen weten:

Eetcafe De Dam
Buitenhaven 1
Nieuwpoort

Let op : eindpunt is gewijzigd!




Beste nieuwe leden,

Wellicht ben je nog niet zo lang in het bezit van zo'n fantastische FJR. En dacht je, ' bij de FJR club kan ik de nodige info vinden' of je vind het leuk om met soortgenoten een leuke tour te rijden. Allemaal goede redenen om lid te worden van de FJR club Nederland. En natuurlijk zijn alle FJR rijders van harte welkom.

Maar hoe gaat dat nou allemaal in z'n werk bij de FJR club? Hoe kan ik mij aanmelden voor een toer? Hoe krijg ik de route op een goede manier in mijn GPS? Bij wie kan ik informatie inwinnen over mijn FJR?

Om jullie welkom te heten en jullie vertrouwd te maken met het reilen en zeilen binnen de club hebben we een introductie dag georganiseerd. De start van deze dag zal ergens in het midden van het land zijn. We beginnen de dag onder het genot van een kopje koffie en dan zullen we het een en ander aan jullie uitleggen. We hebben een programma maar het lijkt ons veel beter om gewoon te kijken wat jullie nu eigen willen weten.

Voor het eerste deel hebben we een uurtje uitgetrokken, want we gaan natuurlijk zo snel mogelijk een rondje rijden. Vanaf de startlocatie rijden we dan in groepjes naar de lunchlocatie. Voor de lunch hebben we ook weer uitgebreid de tijd ingepland om zo ook weer de nodige vragen te kunnen beantwoorden.

Na de lunch volgt weer een toer naar het eindpunt. Zo kan je in de praktijk ervaren hoe een tourdag in de regel verloopt bij onze club. Bij het eindpunt kunnen we nog met z'n allen even nagenieten van de dag en onze ervaringen uitwisselen. Ook dan is er weer de mogelijkheid om je vragen aan ons te stellen.

In principe is deze dag bedoeld voor mensen die sinds 1 januari 2010 lid zijn geworden. Wel s.v.p. even aanmelden via het inschrijfformulier. Dan weten wij op hoeveel mensen we kunnen rekenen.

M.v.g.

Francis Daniels
René Guiaux


Salut, Renalt130


Inschrijven voor dit evenement is alleen mogelijk voor clubleden van de FJR 1300 Club Nederland, via het Clubleden deel van ons forum.
De inschrijving opent geruime tijd voor het evenement. Houdt hiervoor het Forum van de Toercommissie in de gaten.
Hiervoor moet je als clublid aangemeld zijn op het forum.
2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech

@rjen

#1
Deze toer is geweest  *  Deze toer is geweest  *  Deze toer is geweest  *  Deze toer is geweest  *  Deze toer is geweest  *  Deze toer is geweest

En de deelnemerslijst staat hier: https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=10416.0




De foto's van deze tocht staan HIER

2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech