Te luid is uit.

Te luid is uit

Recente topics

MRA Navigation Lifetime voor 69 €

Gestart door CeesOK, 23 dec 2021, 20:11

Vorige topic - Volgende topic

CeesOK

Ik kreeg zojuist een e-mail met dit bericht van MRA. Geen idee of dit interessante aanbod voor iedereen geldt!
Maar indien je dit toch al overwoog dan check het even, zou ik zeggen!
Hier had ook iets leuks kunnen staan!

Noppie

Afgelopen weekend was het nog "in de aanbieding" voor €149,- Dat ging wel om de Gold versie, weet niet wat ze jou aangeboden hebben ?
Groetjes,
Norbert

BlauweFJR

Citaat van: CeesOK op 23 dec 2021, 20:11
Ik kreeg zojuist een e-mail met dit bericht van MRA. Geen idee of dit interessante aanbod voor iedereen geldt!
Maar indien je dit toch al overwoog dan check het even, zou ik zeggen!

Kreeg ook die mail vandaag!

Heb hem een paar maanden ook aangeschaft voor €69, dan ga je automatisch naar de Gold versie!

Flapoor

Volgens mij betreft deze 'aanbieding' de navigatie-app voor smartphone en niet MRA (gold) voor PC/laptop

9F76FC1C-AE54-4577-A173-A0CFDAD89ADA.jpg
🥴 "Beleef jouw leven met een Glimlach" 😊

Radja

Die werd aangeboden voor €19,00per jaar. 1e jaar met 10% korting.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

CeesOK

Citaat van: Flapoor op 23 dec 2021, 20:37Volgens mij betreft deze 'aanbieding' de navigatie-app voor smartphone en niet MRA (gold) voor PC/laptop


Klopt! Je hebt gelijk.
Hier had ook iets leuks kunnen staan!

fred flinstone

Ik ben al gold member gelijk vanaf het begin. Eenmalig een (toen)klein bedrag betaald voor lifetime. Vraag me af wat de app dan zou kosten  :thinking:

Radja

Als Gold Member hebt je een paar dagen geleden ook een aanbod gehad voor deze navigatie app voor op de smartphone. Dat was trouwens geen Lifetime maar een maandelijks of jaarlijks abonnement.
Hij kan dan ook op de auto CarPlay (mits die in je auto zit) gebruikt worden.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

fjrbert

Wat is bij hun lifetime, heb het weleens gevraagd bij MRA maar krijgt geen reactie en op hun  website kan ik het niet vinden.
Groeten vanuit het mooie stadje Gendt in de Betuwe

Radja

Misschien net zoiets als bij TomTom.
Daar hebben ze het over de "economische leeftijd" van een product.
En dat is soms verbazingwekkend kort.  :doh:
Dat is niet alleen bij TomTom zo.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Antoine

Ik heb het Lifetime abonnement genomen voor 69 Euro van de MRA Navigation en het abonnement eindigt over 78 jaar als je kijkt onder de instellingen. Tegen die tijd denk ik niet dat ik nog op deze aardkloot rondloop en motor rijd  ;)

fjrbert

Citaat van: Antoine op 24 dec 2021, 14:51
Ik heb het Lifetime abonnement genomen voor 69 Euro van de MRA Navigation en het abonnement eindigt over 78 jaar als je kijkt onder de instellingen. Tegen die tijd denk ik niet dat ik nog op deze aardkloot rondloop en motor rijd  ;)

Niet ?  ;D
Groeten vanuit het mooie stadje Gendt in de Betuwe

Radja

Hé, nu heb ik die aanbieding voor MRA Navigation Lifetime voor €69,00 ook.
Waarom ze hem dan eerst aanbieden met een jaar- (€17,10) of maandabonnement (€2,66), snap ik niet. :o
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Flapoor

Poen poen poen poen...oftewel het is een verdienmodel... :(
🥴 "Beleef jouw leven met een Glimlach" 😊

mkn

Ik heb de aanbieding ook gekregen. Ze roepen wat verwarring op met hun emails. Maar ze bieden vier producten aan op de website als decembersales: MRA Routeplanner Gold, MRA Navigation, een usb-stick en kleding. De MRA Navigation kost €2,66 per maand of €17,10 per jaar. Als decemberaanbieding geldt: MRA Routeplanner Gold Lifetime voor €149,- en de MRA Navigation Lifetime app €69,-.

Groet,

Matti

avanzutphen

Ik heb vorig jaar een aanbieding gehad voor de gold voor € 99,- en heb ik die genomen. Als ik nu in mijn profiel kijk staat dat er ook in. Ik heeb al 115 ritten in mijn routes staan. Bijna allemaal zelf gemaakt. En ik heb er al weer veel verwijderd.

Globetrotter

Wat is de meerwaarde van de MRA navigatie app (voor de slimme telefoon) t.o.v. een vaste motornavigatie? Ik las op hun site dat ze het zien als reserve navigatie, in het geval dat die mooie Garmin of TomTom de geest geeft. Dan is er toch nog Google Maps.. Kan zijn dat ik het bij het verkeerde eind heb, maar ik zie het nut er (nog) niet van in. MRA Routeplanner ben ik al vanaf het begin Gold lifetime member. Daar zie ik het nut wel van in.
Het is gemakkelijker om iemand voor de gek te houden, dan hem te overtuigen dat hij voor de gek is gehouden.

Theo

misschien is Kurviger een alternatief, basisversie is gratis: https://kurviger.de/nl
de PRO-versie is niet gratis maar biedt navigeren op je GSM
FJR: zouden meer motorrijders moeten doen...

Noppie

Citaat van: Globetrotter op 24 dec 2021, 19:43
Wat is de meerwaarde van de MRA navigatie app (voor de slimme telefoon) t.o.v. een vaste motornavigatie? Ik las op hun site dat ze het zien als reserve navigatie, in het geval dat die mooie Garmin of TomTom de geest geeft. Dan is er toch nog Google Maps.. Kan zijn dat ik het bij het verkeerde eind heb, maar ik zie het nut er (nog) niet van in. MRA Routeplanner ben ik al vanaf het begin Gold lifetime member. Daar zie ik het nut wel van in.
Voor mij zou de meerwaarde kunnen zijn dat ik hiermee in de auto ook zelfgemaakte routes (en dan niet van A naar B) kan rijden. Nu de MRA navigatie app ook in Apple Carplay bruikbaar is kan ik het dus op het navigatiescherm van mijn auto zichtbaar maken en hoef ik niet op het telefoon schermpje te turen tijdens het rijden. Ik ben nog niet overtuigd, maar overweeg de aanbieding wel. Eerst nog even testen met de gratis proefversie.
Groetjes,
Norbert

Jdk

Citaat van: Theo op 24 dec 2021, 20:01
misschien is Kurviger een alternatief, basisversie is gratis: https://kurviger.de/nl
de PRO-versie is niet gratis maar biedt navigeren op je GSM
dan wel MRA vergelijken met de PRO en niet met de gratis versie.
Gratis zijn ook nog wel veel meer, zelfs de TT geeft een gratis mydrive maar dat is appeltjes met peertjes vergelijken.

Jdk

Citaat van: Globetrotter op 24 dec 2021, 19:43
Dan is er toch nog Google Maps.. Kan zijn dat ik het bij het verkeerde eind heb, maar ik zie het nut er (nog) niet van in. MRA Routeplanner ben ik al vanaf het begin Gold lifetime member. Daar zie ik het nut wel van in.

Maar in Google maps kun je niet jouw route uploaden en vervolgen.
Kan me voorstellen dat als je een meerdaagse motortrip met div routes hebt gepland in de dolomieten en je TT of Garmin geeft de geest dat je dan blij zou zijn met een backup die de draad / route zo oppakt.
Vanuit die optiek hoef ik echter geen lifetime.

Noppie

Heb net nog eens een testroute gemaakt en met de auto gereden. Ben niet kapot van de gesproken aanwijzingen, er zitten erg lange pauzes tussen de woorden. Bv: Over          300 meter        rechtsaf        slaan. Als er dan een paar afslagen kort achter elkaar zijn raakt ie het spoor bijster omdat ie gewoon achter loopt op de realiteit.
Dit is me geen €220,- waard. Werkt Kurviger ook met Apple Carplay samen ?
Groetjes,
Norbert

Radja

Citaat van: Noppie op 25 dec 2021, 14:03
.......Werkt Kurviger ook met Apple Carplay samen ?

Er is een z.g. "gratis versie"
https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.talent.kurviger
Probeer eens uit. Duurt nog een paar maanden voor ik mijn auto met Android CarPlay krijg. ;)
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Noppie

Voor zover ik het kan zien werkt Kurviger niet met Carplay. Valt dus af voor mij.
Groetjes,
Norbert

Willem FJR

De combinatie van MRA Goldmember, eigen routes, met m'n Tomtom 410 werkt ook in de auto goed. Heb dit al meermalen gebruikt voor leuke routes met de auto. Ook met vliegreizen en een gehuurde auto werkt dit prima. De tomtom gaat dan steevast mee met de raamhouder en oplader.