Te luid is uit.

Te luid is uit
Op het forum: 397 gasten, 4 leden
blade, Janhein, Jacko, Robert

MRA Navigation Lifetime voor 69 €

Gestart door CeesOK, 23 dec 2021, 20:11

Vorige topic - Volgende topic

MotoCon

Citaat van: Radja op 25 dec 2021, 14:30
Duurt nog een paar maanden voor ik mijn auto met Android CarPlay krijg. ;)

De nieuwe MRA Navigation werkt met Apple Carplay, maar (nog) NIET met Android Auto.
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
History: Kawasaki Vulcan 750 (1986), Honda VT1100C (1987), Yamaha FJR 1300 (2002), BMW R1200R (2012)

Radja

Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

MotoCon

Citaat van: @rjen op 26 dec 2021, 13:08
Nadat ik de afgelopen week ongeveer elke dag reclame mail van MRA heb gehad, heb ik me vandaag maar eens uitgeschreven: je kunt de kerst-acties ook overdrijven ...

Ik ben echt een ambassadeur voor MRA producten, maar ik erger mij daar ook aan inderdaad.
Vooral die onbenullige USB stick ergert mij mateloos...
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
History: Kawasaki Vulcan 750 (1986), Honda VT1100C (1987), Yamaha FJR 1300 (2002), BMW R1200R (2012)

MotoCon

Citaat van: Ron Meinema op 26 dec 2021, 17:13
Heb heb een jaar geleden ook een lifetime abonnement genomen. Je denkt dan een hele tijd vooruit te kunnen. Niets is echter minder waar, ze voegen steeds zaken toe die jij zonder weer een nieuw lifetime abonnement te nemen niet kunt draaien. Ik vindt dit toch een bepaalde manier van oplichten. Met Windows is het toch ook niet zo dat als er toevoegingen komen ik windows opnieuw moet kopen. Lifetime is dus een vals verkoop argument..!!

Sorry hoor, maar dit is echt regelrechte onzin...
Ze hebben 2 abonnements-producten, de MRA Planner, en de MRA Navigation.
Als lifetime-klant van het eerste uur kan ik melden dat er niks af gaat.
dat er wel eens wat kleine dingen veranderen in een abonnements-dient kan wel kloppen natuurlijk.

Bij Windows was het overigens geheel normaal dat mensen elke paar jaar betaalde upgrades deden.
Dat is met Windows 10 pas weer gestopt.
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
History: Kawasaki Vulcan 750 (1986), Honda VT1100C (1987), Yamaha FJR 1300 (2002), BMW R1200R (2012)

FJRob

Ik was destijds bij het begin van MRA één van de eerste aanmelders en gebruik het sindsdien met grote regelmaat en tevredenheid.
Ik heb nog nooit iets bij hoeven te betalen voor alle mooie updates die ze sindsdien hebben doorgevoerd.

Het nieuwe product MRA Navigation ga ik niet aanschaffen.
Er zijn voldoende gratis mogelijkheden voor op je telefoon maar ook die gebruik ik niet of heel af en toe in de auto.
Voor op de motor prefereer ik nog steeds een "gewone"navigatie met routes gemaakt in MRA.
Nu TomTom maar wie weet wat de toekomst brengt.

Radja

Voor mij persoonlijk op de motor is die Navigation App niets.
Vind het misschien interessant voor in de auto. Onze volgende auto heeft nl. Android Carplay. En ik weet dat dat er op dit moment nog niet is.
Maar dat komt wel.  :)
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

MotoCon

Citaat van: Radja op 03 jan 2022, 11:46
Voor mij persoonlijk op de motor is die Navigation App niets.
Vind het misschien interessant voor in de auto. Onze volgende auto heeft nl. Android Carplay. En ik weet dat dat er op dit moment nog niet is.
Maar dat komt wel.  :)

Ik snap dat iemand een voorkeur kan hebben voor een andere app (of device) dan MRA Navigation. Maar als Android Auto compatibiliteit de voornaamste reden is om het handig te vinden in de auto, waarom is het ontbreken daarvan dan een probleem op de motor? Juist in de auto gebruik ik eigenlijk nooit Navigation, omdat google maps prima voldoet voor AnaarB navigatie.
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
History: Kawasaki Vulcan 750 (1986), Honda VT1100C (1987), Yamaha FJR 1300 (2002), BMW R1200R (2012)

Noppie

Tja, maar jij bent mij niet....
Groetjes,
Norbert

Radja

Citaat van: MotoCon op 03 jan 2022, 14:21
...........Maar als Android Auto compatibiliteit de voornaamste reden is om het handig te vinden in de auto, waarom is het ontbreken daarvan dan een probleem op de motor?.............

Goed lezen:
Citaat van: Radja op 03 jan 2022, 11:46
Vind het misschien interessant voor in de auto. Onze volgende auto heeft nl. Android Carplay. En ik weet dat dat er op dit moment nog niet is.
Maar dat komt wel.  :)

Op de motor gebruik ik een totaal ander apparaat.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

fred flinstone

Citaat van: Radja op 03 jan 2022, 11:46
Voor mij persoonlijk op de motor is die Navigation App niets.
Vind het misschien interessant voor in de auto. Onze volgende auto heeft nl. Android Carplay. En ik weet dat dat er op dit moment nog niet is.
Maar dat komt wel.  :)
Android carplay ? Het is volgens mij Apple carplay,Android auto of Android Automotive

Radja

Bestaat echt, Fred.
Apple Carplay was er eerder. Maar de laatste modellen hebben ook Android Carplay.
Anders had ik hem niet gekocht.
Ga natuurlijk niet met mijn android smartphone een beetje met Apple zitten spelen. ;D
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Rush FJR

Volgens mij heeft Fred gelijk. Er bestaat geen Android Carplay. Dat heet Android Auto. Alleen bij Apple heet het Apple Carplay

https://www.android.com/intl/nl_nl/auto/

Noppie

Citaat van: Rush FJR op 03 jan 2022, 16:30
Volgens mij heeft Fred gelijk. Er bestaat geen Android Carplay. Dat heet Android Auto. Alleen bij Apple heet het Apple Carplay

https://www.android.com/intl/nl_nl/auto/
Klopt.
Groetjes,
Norbert

Radja

Citaat van: fred flinstone op 03 jan 2022, 15:32
Android carplay ? Het is volgens mij Apple carplay,Android auto of Android Automotive

Citaat van: Radja op 03 jan 2022, 16:08
Bestaat echt, Fred.
Apple Carplay was er eerder. Maar de laatste modellen hebben ook Android Carplay.
Anders had ik hem niet gekocht.
Ga natuurlijk niet met mijn android smartphone een beetje met Apple zitten spelen. ;D

Citaat van: Rush FJR op 03 jan 2022, 16:30
Volgens mij heeft Fred gelijk. Er bestaat geen Android Carplay. Dat heet Android Auto. Alleen bij Apple heet het Apple Carplay
https://www.android.com/intl/nl_nl/auto/

Moet even diep door het stof. Net gecheckt bij de auto die wij gekocht hebben en het is Android Auto. :(
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

fred flinstone

Hoeft niet hoor. Ben blij dat ik ook eens iets weet  ;) ;D ;D ;D

Dekudibusei

Citaat van: Radja op 03 jan 2022, 17:19
Moet even diep door het stof. Net gecheckt bij de auto die wij gekocht hebben en het is Android Auto. :(

Isnie erg, zolang je je mond maar dichthoudt met al dat stof. ;D
Mijn reacties zijn op strikt persoonlijke titel. Clubzaken lopen via het webteam: PM

MotoCon

Citaat van: Radja op 03 jan 2022, 17:19
Moet even diep door het stof. Net gecheckt bij de auto die wij gekocht hebben en het is Android Auto. :(

Nergens voor nodig.
Ik had het wel gezien, maar het gaat zó vaak fout dat ik er al lang niet meer op afga  ;D
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
History: Kawasaki Vulcan 750 (1986), Honda VT1100C (1987), Yamaha FJR 1300 (2002), BMW R1200R (2012)

Jdk

Citaat van: Ron Meinema op 26 dec 2021, 17:13
Heb heb een jaar geleden ook een lifetime abonnement genomen. Je denkt dan een hele tijd vooruit te kunnen. Niets is echter minder waar, ze voegen steeds zaken toe die jij zonder weer een nieuw lifetime abonnement te nemen niet kunt draaien. Ik vindt dit toch een bepaalde manier van oplichten. Met Windows is het toch ook niet zo dat als er toevoegingen komen ik windows opnieuw moet kopen. Lifetime is dus een vals verkoop argument..!!

Ik ben nog steeds benieuwd naar je toelichting mbt jouw kreet van manier van oplichting dat je steeds een lifetime abo opnieuw moet nemen.
Zou je dat niet kunnen onderbouwen vind ik dat je die posting mag verwijderen.

MotoCon

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
History: Kawasaki Vulcan 750 (1986), Honda VT1100C (1987), Yamaha FJR 1300 (2002), BMW R1200R (2012)

Globetrotter

Citaat van: Ron Meinema op 26 dec 2021, 17:13
Heb heb een jaar geleden ook een lifetime abonnement genomen. Je denkt dan een hele tijd vooruit te kunnen. Niets is echter minder waar, ze voegen steeds zaken toe die jij zonder weer een nieuw lifetime abonnement te nemen niet kunt draaien. Ik vindt dit toch een bepaalde manier van oplichten. Met Windows is het toch ook niet zo dat als er toevoegingen komen ik windows opnieuw moet kopen. Lifetime is dus een vals verkoop argument..!!

Dat is complete bullshit. Ik ben MRA Lifetime gebruiker van het eerste uur en heb nog nooit iets extra betaald.
Het is gemakkelijker om iemand voor de gek te houden, dan hem te overtuigen dat hij voor de gek is gehouden.

fred flinstone

Ik denk dat men bedoelt dat je voor de extra's die er de afgelopen tijd bij zijn gekomen zoals de mra navigatie app opnieuw de beurs moet trekken. Wat dat betreft vind ik wel dat je als lifetime gebruiker wel iets voordeel mag hebben boven een nieuwe gebruiker. Dus een lifetime aanbieding die hetzelfde is voor een abonnee van het eerste uur als een nieuwe snap ik wel dat het een beetje wrang is. Maar oplichting nee.

Jdk

Citaat van: fred flinstone op 09 jan 2022, 15:29
Ik denk dat men bedoelt dat je voor de extra's die er de afgelopen tijd bij zijn gekomen zoals de mra navigatie app opnieuw de beurs moet trekken.
zo lees ik het absoluut niet, er staat duidelijk dat hij steeds weer het lifetime memberschip opnieuw moet betalen omdat er extra`s worden toegevoegd waardoor de zaak anders niet draait.
MRA wordt met die posting in diskrediet gebracht en een argeloze lezer zal hierna niet zo snel besluiten om MRA te gaan gebruiken.
Voor mij mag die discussie nu al stoppen en dat negatieve onjuist bericht mag door een admin / mod verwijderd worden.

Webteam

Citaat van: Jdk op 09 jan 2022, 16:03
... Voor mij mag die discussie nu al stoppen en dat negatieve onjuist bericht mag door een admin / mod verwijderd worden ...

Zullen we de schrijver eerst de mogelijkheid geven om te reageren?

We doen ons best.

Jdk

Citaat van: Webteam op 09 jan 2022, 16:08
Zullen we de schrijver eerst de mogelijkheid geven om te reageren?
Tuurlijk, had ik hem al eerder / vorig jaar gevraagd.

Ron Meinema

ik heb geen behoefte daar verder ook nog maar iets op te zeggen. Ik denk dat ik mijn gevoelens omtrent het lifetime abonnement verwoord heb zo als ik daar tegen aan kijk. 
vraag niet wat de club voor jou doet maar wat jij voor de club kan doen