Te luid is uit.

Te luid is uit

MRA Navigation Lifetime voor 69 €

Gestart door CeesOK, 23 dec 2021, 20:11

Vorige topic - Volgende topic

Ron Meinema

En wat heeft het anders voor voordeel om een lifetime abonnement te nemen
vraag niet wat de club voor jou doet maar wat jij voor de club kan doen

MotoCon

Citaat van: Ron Meinema op 09 jan 2022, 22:35
ik heb geen behoefte daar verder ook nog maar iets op te zeggen. Ik denk dat ik mijn gevoelens omtrent het lifetime abonnement verwoord heb zo als ik daar tegen aan kijk.

Het is duidelijk hoe jij er tegenaan kijkt, maar het klopt niet. Het is onzin. Je brengt onterecht een bedrijf in diskrediet.
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
History: Kawasaki Vulcan 750 (1986), Honda VT1100C (1987), Yamaha FJR 1300 (2002), BMW R1200R (2012)

FJRob

Zullen we deze discussie verder stoppen?
Ieder heeft recht op zijn of haar mening.
Daar kan je het wel of niet mee eens zijn maar het blijft zijn mening.

Laten we dat gewoon respecteren ipv veroordelen.

fjrbert

Citaat van: MotoCon op 09 jan 2022, 22:39
Het is duidelijk hoe jij er tegenaan kijkt, maar het klopt niet. Het is onzin. Je brengt onterecht een bedrijf in diskrediet.

Ik heb ook de ervaring dat wat MRA allemaal naar buiten brengt niet altijd klopt , maar laten wij deze discussie inderdaad maar stoppen.
Groeten vanuit het mooie stadje Gendt in de Betuwe

Jdk

Edit Mod.
Deze reactie is verwijderd.
Iedereen heeft zijn mening inmiddels kunnen ventileren.
De volgende stap is dit topic te sluiten.

Het Webteam.

CeesOK

Weer een e-mail van MRA. 
Navigatie app geheel vernieuwd en gratis te gebruiken.  
Gedownload. 

Proefperiode 14 dagen. 
Inloggen met mijn route planner account. 
Naar welkomst scherm en 1 seconde later zijn we 14 dagen verder. 
Mijn proefperiode is voorbij! 

Nu 3 jaar voor € 39,95. 
Ik klik. 
Te betalen € 35,95! 

Heb het maar afgesloten hier. 
Wat een clusterfuck, dit wekt geen enkel vertrouwen! 

Een gewaarschuwd mens telt voor 2. 
Mocht je het willen proberen, maak dan een nieuw account aan. 
Hier had ook iets leuks kunnen staan!

Flapoor

Ik vind het ook verwarrend :doh: . Recent die Navigation App gekocht en nu is er de MyRouteApp-mobile...
wat is het verschil ???
🥴 "Beleef jouw leven met een Glimlach" 😊

Globetrotter

Citaat van: Flapoor op 27 mei 2022, 16:05Ik vind het ook verwarrend :doh: . Recent die Navigation App gekocht en nu is er de MyRouteApp-mobile...
wat is het verschil ???

Die MyRouteApp mobile is gewoon een update cq vervanger van de app die je al op de telefoon hebt. Kost dus niks en niemendal. Vind het nog geen verbetering, en er is al veel kritiek op. MRA heeft al te kennen gegeven dat ze de kritiek ter harte nemen en de telefoon app wordt binnenkort verbeterd. De vorige was overzichtelijker.
Het is gemakkelijker om iemand voor de gek te houden, dan hem te overtuigen dat hij voor de gek is gehouden.

robveerman

Citaat van: Globetrotter op 27 mei 2022, 22:48Die MyRouteApp mobile is gewoon een update cq vervanger van de app die je al op de telefoon hebt. Kost dus niks en niemendal. Vind het nog geen verbetering, en er is al veel kritiek op. MRA heeft al te kennen gegeven dat ze de kritiek ter harte nemen en de telefoon app wordt binnenkort verbeterd. De vorige was overzichtelijker.
Dat ben ik volledig met je eens. Dacht hier in Zuid-Italië even snel na de update een reeds gemaakte route met behulp van mijn iPhone en via Garmin Drive soepeltjes als altijd draadloos naar mijn XT te uploaden. Was in de oude opzet een eitje (in de nieuwe opzet uiteindelijk ook wel), maar voordat ik er achter kwam hoe dat moest, was ik toch wel even behoorlijk pissig. Qua voorlichting over de nieuwe gang van zaken niet 'vlekkeloos' begeleid. Blijft overigens dat ik het verder een uitstekend programma vind dat het geld meer dan waard is. Ik ben een early adopter vanaf begin 2017. Nu dat ik (weer) weet hoe het werkt, is de ergernis ook weer gelijk voorbij. Die jongens hadden het kennelijk te druk met hun reis langs het Iron Curtain. Wij houden het simpeler, overmorgen van Brindisi (IT) naar Igoumenitsa (GRI). Hoop je weer te treffen bij een volgende Oringers-rit.
(2010) FJR Smokey Grey
(2013) FJR Magn. Bronze
(2015) KTM 1290 SA T
(2018) KTM 1290 SA S
(2020) KTM 1290 SuperAdventure S
(2022) Ducati Multistrada v4s
(2023) Ducati Multistrada V4 Rally

mkn

Heb de MRA-app (android) ook ge-update naar de laatste versie. Ik deel de kritiek: in de oudere versie was het heel gemakkelijk om een gpx-bestand inclusief track te verzenden naar je XT. Dat lukt niet niet meer via de optie:"opslaan". Het is helemaal niet meer mogelijk een route te downloaden naar je telefoon. Na veel uitproberen heb ik iets gevonden wat werkt, volgens mij een workaround. Ik houd mij aanbevolen als er mensen zijn die een eenvoudiger manier hebben gevonden.

Wat ook kan, is de app gewoon vergeten en inloggen op de website met je browser, route/track selecteren, eventueel bewerken, opslaan en openen met Garmin Drive en verzenden naar je XT.

Groet,

Matti

MRA-app openen
Links boven (drie streepjes) aantikken
Klik op Prestaties
Klik op Paginamenu
Klik op routes/tracks
Kies de gewenste route of klik op drie puntjes (rechts)
Klik op opslaan als
Kies het gewenste format
Vul een emailadres in en klik op Route emailen
Natuurlijk naar jezelf

De route is nu een bijlage in je email, sla deze op op het apparaat, openen met Garmin Drive en je kunt de route verzenden naar je XT.

Of: open de app,
Klik op drie streepjes linksboven
Klik op nieuwe route
Dan dezelfde werkwijze

Gradje Gas

Ongewilde update gekregen van de MRA app op mn telefoon  :angry:

Vreemd nieuw menu, was bang dat ik mijn mappen routes kwijt was, maar na enig geklik kwam ik er plots toch bij uit, niet weg dus gelukkig.

Ben wel benieuwd of ik nog routes bij de bekende vrienden kan zien en ophalen, heb dat nog niet kunnen vinden.

Ik haat deze 'verbeteringen'  :angry:
Vallen is niet erg, niet meer opstaan wel!

FJR2003A RP08 Galaxy Blue 2003
FJ1200A 3XW 1992

Dekudibusei

Citaat van: Gradje Gas op 30 mei 2022, 21:49{KNIP}
Ben wel benieuwd of ik nog routes bij de bekende vrienden kan zien en ophalen, heb dat nog niet kunnen vinden.
{KNIP}

Ik haat deze 'verbeteringen'  :angry:

Het zou nog moeten kunnen... Maar hoe? Je hebt 't neem ik aan over "MyRoute-app Mobile", toch, en niet over Navigation?
Mijn reacties zijn op strikt persoonlijke titel. Clubzaken lopen via het webteam: PM

Gradje Gas

App op de mobiel ja, geen Navigation.
En ja het kan nog!
Inmiddels heeft mijn digibetisme wat hulp gekregen van Mark en heb ik gevonden waar het zit. Met wat omzwervingen via 'routelab' is het weer te vinden.
En wat ik dan simpelweg zie is dat daar de oude menustructuur weer terugkomt. Er is dus een  :tongueout1: amateur aan die app aan het sleutelen geweest die een ander menuutje voor de oude menus heeft gehangen.
Stom zinloos gedoe wat mij betreft. Als ik hem spreek zou ik zeggen: Wast er maar afgebleven jonge want ge het er nog minder verstaand van as ik
Vallen is niet erg, niet meer opstaan wel!

FJR2003A RP08 Galaxy Blue 2003
FJ1200A 3XW 1992

Mark_Vans

- Ga naar Bibliotheek (als je die keuze niet ziet, klik dan linksboven op het 'hamburger'-pictogram)
- Open linksboven het Menu
- Klik op Routelab
- Klik linksonder op Vrienden

robveerman

#89
Citaat van: Gradje Gas op 31 mei 2022, 13:04App op de mobiel ja, geen Navigation.
En ja het kan nog!
Inmiddels heeft mijn digibetisme wat hulp gekregen van Mark en heb ik gevonden waar het zit. Met wat omzwervingen via 'routelab' is het weer te vinden.
En wat ik dan simpelweg zie is dat daar de oude menustructuur weer terugkomt. Er is dus een  :tongueout1: amateur aan die app aan het sleutelen geweest die een ander menuutje voor de oude menus heeft gehangen.
Stom zinloos gedoe wat mij betreft. Als ik hem spreek zou ik zeggen: Wast er maar afgebleven jonge want ge het er nog minder verstaand van as ik
Beetje zwart-wit ongenuanceerd. Okay, sommige recente aanpassingen bleken niet geheel vlekkeloos te zijn, maar er zijn ook onmiddellijk verbeteringen aangebracht. De beste stuurlui staan aan wal luidt een bekend gezegde.
(2010) FJR Smokey Grey
(2013) FJR Magn. Bronze
(2015) KTM 1290 SA T
(2018) KTM 1290 SA S
(2020) KTM 1290 SuperAdventure S
(2022) Ducati Multistrada v4s
(2023) Ducati Multistrada V4 Rally

Flapoor

🥴 "Beleef jouw leven met een Glimlach" 😊

Dekudibusei

Mijn reacties zijn op strikt persoonlijke titel. Clubzaken lopen via het webteam: PM