Te luid is uit.

Te luid is uit

Recente topics

2013-05-26 Introductietoer

Gestart door @rjen, 14 nov 2012, 22:23

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

@rjen


Datum:  26 mei 2013
Aanvangstijdstip:  9:00 – 9:30 uur
Startlocatie:  Eetcafe 'Bij die 2', Lekdijk 34, Hagestein
Organisatie:  Francis Daniels & René Guiaux

Beste nieuwe leden,

Wellicht ben je nog niet zo lang in het bezit van zo'n fantastische FJR. En dacht je, ' bij de FJR club kan ik de nodige info vinden' of je vind het leuk om met soortgenoten een leuke tour te rijden. Allemaal goede redenen om lid te worden van de FJR club Nederland. En natuurlijk zijn alle FJR rijders van harte welkom.

Maar hoe gaat dat nou allemaal in z'n werk bij de FJR club? Hoe kan ik mij aanmelden voor een toer? Hoe krijg ik de route op een goede manier in mijn GPS? Bij wie kan ik informatie inwinnen over mijn FJR?

Om jullie welkom te heten en jullie vertrouwd te maken met het reilen en zeilen binnen de club hebben we een introductie dag georganiseerd. De start van deze dag is bij Eetcafe 'Bij die 2', Lekdijk 34 te Hagestein. We beginnen de dag onder het genot van een kopje koffie en dan zullen we het een en ander aan jullie uitleggen. We hebben een programma maar het lijkt ons veel beter om gewoon te kijken wat jullie nu eigen willen weten.



Voor het eerste deel hebben we een uurtje uitgetrokken, want we gaan natuurlijk zo snel mogelijk een rondje rijden. Vanaf de startlocatie rijden we dan in groepjes naar de lunchlocatie. Voor de lunch hebben we ook weer uitgebreid de tijd ingepland om zo ook weer de nodige vragen te kunnen beantwoorden.

Na de lunch volgt weer een toer naar het eindpunt. Zo kan je in de praktijk ervaren hoe een tourdag in de regel verloopt bij onze club. Bij het eindpunt kunnen we nog met z'n allen even nagenieten van de dag en onze ervaringen uitwisselen. Ook dan is er weer de mogelijkheid om je vragen aan ons te stellen.



In principe is deze dag bedoeld alleen voor mensen die na 1 januari 2010 lid zijn geworden van de FJR 1300 Club Nederland.
Wel s.v.p. even aanmelden via https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=12929.0, dan weten wij op hoeveel mensen we kunnen rekenen.

M.v.g.

Francis Daniels
René Guiaux




Let op:
De beschrijving van deze rit wordt in de regel enkele weken voor de start geplaatst. Tot die tijd blijft dit topic leeg.

De inschrijving opent enkele weken voor het evenement. Op het moment dat deze geopend is, wordt dit ook in dit topic aangekondigd, met een verwijzing naar de plaats waar de inschrijf pagina te vinden is.

Inschrijven voor dit evenement is alleen mogelijk voor clubleden van de FJR 1300 Club Nederland, via het Clubleden deel van ons forum. Hiervoor moet je als clublid aangemeld zijn op het forum

De route wordt in de regel in de week voor het evenement ter download aangeboden in de download manager.
Zodra deze te downloaden is wordt ook dit in dit topic aangekondigd.
De vaste plaats voor de actuele route is deze: www.fjr-club.nl/index.php?action=downloads;cat=25


2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech

@rjen

#1
Beschrijving van de toer is bekend, en de inschrijving is geopend:
https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=12929.0

De deelnemerslijst staat hier:
https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=13216.msg168135#168135
2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech