Te luid is uit.

Te luid is uit
Op het forum: 190 gasten, 3 leden
bertus, Radja, Okki

Website: Foto's van evenementen opsturen aan het webteam

Gestart door @rjen, 08 mrt 2011, 18:27

Vorige topic - Volgende topic

FJR-Club

Hierbij een verzoek aan iedereen die in het verleden foto's heeft gemaakt bij evenementen van de club.

De foto's zijn in het verleden in een redelijk lage kwaliteit op de site geplaatst. Ik heb afgelopen week een aantal evenementen 'opgefrist' in de foto pagina met foto's welke ik zelf al had.
Misschien dat niemand het nog gezien heeft, maar ik wil jullie uitnodigen om nog eens rond te grassen in de foto sectie.

Omdat er nog veel meer mooi fotomateriaal is dat ongetwijfeld bij jullie op harde schijven, CD'd DVD's en dergelijk bewaard wordt het verzoek of jullie wat jullie hebben willen aanbieden voor gebruik op de site.

Om te voorkomen dat alle mailboxen helemaal verstopt raken is er een leuk alternatief: mijnbestand.nl. Hiermee kun je gratis en voor niks bestanden tot 300MB delen.

Ik heb in deze link een korte instructie voor het gebruik als je er niet uitkomt:
Foto's delen met Mijnbestand.nl

Mocht je bestand groter zijn dan 300MB, dan is www.wetransfer.com een alternatief.
Ook hiervoor is een kleine instructie beschikbaar: Bestanden delen met Wetransfer

Ik hoop op veel reacties,