Te luid is uit.

Te luid is uit
Op het forum: 274 gasten, 5 leden
Faraone, Flapoor, Harke, fjrbert, JTC

2019-12-29 Oliebollentoer (Om en over de Veluwe)

Gestart door F(J)R-AnS, 10 nov 2018, 12:03

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

F(J)R-AnS

Organisatoren: Hendrik IJzerbroot i.s.m. Olga Lawina


20191229 Oliebollentoertocht - GM-plaatje.jpg

Kaart Oliebollentoer-2019 in een apart venster

Start Maarn - Einde Beekbergen




Oliebollentoertocht 2019

Datum29 december 2019
Toercommissaris    Hendrik IJzerbroot - (F(J)R-AnS) 
+31 6 22422353
StarttijdVerzamelen vanaf 10:00u, vertrek laatste rijder 11:00u
Verzamelpunt  /Bakkerij & Lunchroom Van der Woerd
Startpunt Toertocht Op zondag normaliter dicht, maar voor ons speciaal even open!
Tuindorpweg 53
3951 BE  MAARN
+31 343 444401
www.bakkerijvanderwoerd.nl
Eindpunt ToertochtRestaurant 'Het Ei van Columbus'
Stoppelbergweg  63
7361 TE  BEEKBERGEN
+31 55 5061498
www.heteivancolumbus.nl
Lengteca 170km
netto reistijd ca 04:20u




Dit jaar van mij geen beschrijving en geen bijbehorende foto's.

Zij die mij inmiddels al langere tijd kennen, weten uit het verleden dat mijn toertochten veelal rond een thema zijn opgesteld. Het opbouwen van de toertocht volgt uit het verbinden van de afzonderlijke elementen /delen door het (laten) kiezen van attractieve wegen en het zoveel als mogelijk vermijden van bebouwde gebieden. Met als resultaat ...

... ùhhhh, het plaatje van deze toertocht spreekt volgens mij wel voor zich.

Zij die mij (nog) niet (goed) kennen, heb vertrouwen in mijn resultaat. Het zal je niet teleurstellen. Sterker, deze toertocht leent zich er voor om in ieder seizoen van het jaar te rijden.

Dus dit jaar geen thema; of toch wel een soort van?

Ik ben nog wel voornemens om 3 (drie) - naar mijn persoonlijke mening en smaak - uitstekende 'gerechten' van de 'chef-kok' op het eindpunt aan te bevelen door publicatie van de recepten.
Wordt vervolgd ...




Het vervolg.
Mijn eerste favoriete 'recept' staat in het reageer-topic.

Het tweede favoriet staat sinds ma 9 december 2019 ook in het reageer-topic.

De derde staat sinds vr 13 december 2019 ook in het reageer-topic.

Mijn vierde en tevens laatste in deze serie staat sinds zo 15 december 2019 in het reageer-topic

En wordt niet meer vervolgd ...



Inschrijven voor dit evenement is alleen mogelijk voor geregistreerde leden van ons forum.
Heb je nog geen account op ons forum, registreer je dan via de knop "Registreren" in de menubalk.


Zodra de toertocht (in route (gdb-) en/of in track (gpx-) bestandsopmaak) beschikbaar is, wordt deze in de download manager geplaatst, waarna dit hier wordt aangekondigd. 

De inschrijfpagina staat hier: Topic: Inschrijfformulier voor de openbare toertochten

De toertocht is tzt hier te downloaden: Track en/of route van de nieuwste toertocht [Forumleden]

De deelnemerslijst staat hier: Topic: 20191229 Oliebollentoertocht - Deelnemerslijst

Toelichting op gebruik van de i-kaart staat hier: Topic: Gebruik van de interactieve kaart (i-kaart)

Wil je reageren kan dat hier: Topic: De Oliebollentoertocht-2019; Spoort ie niet, of spoort ie juist wel?

Neem je voor de eerste keer deel, lees dan Topic: Evenementen - aanmelden/deelnemen toertochten en de Disclaimer


Hendrik IJzerbroot
De niet-geheim track agent

Syb


M@rtin

#2
Groet M@rtin

M@rtin

Groet M@rtin