Te luid is uit.

Te luid is uit
Op het forum: 294 gasten, 0 leden

Suggesties nieuwe artikelen Shop.

Gestart door Brozem, 02 apr 2019, 19:18

Vorige topic - Volgende topic

Harry Kleinpenning

Hier nog wat alternatieve leveranciers

Beperkte sets:
https://www.motorrad-lackschutz.de/

of zeer uitgebreide sets die dan gelijk natuurlijk ook vrij prijzig zijn:
(die sets van Motorsticker.com waren overigens destijds ook van 3M folie vervaardigd)
https://carprotectionpros.com/paint-protection-film-kits/yamaha

Radja

Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

hansvds

De 2013 kit kostte toen € 178,00.
Als je "wijst", wijzen er drie vingers naar jouzelf terug!

Radja

Ik weet nog wel dat ik destijds (2015) € 50,00 korting had i.v.m. een actie van Motorsticker.
Ze bestonden toen 10 jaar.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Maarten en Yvonne

Citaat van: Rush FJR op 03 apr 2019, 12:20
Zonder col nog liever.

:thumbsup:, zit ook niet op een natte nek te wachten, en daar zijn die colletjes altijd heel goed in :thumbsup:

Harry Kleinpenning

Citaat van: ThunderSTreak op 03 apr 2019, 18:51
Een ander dingetje is een plaatje van aluminium of RVS met FJR logo dat onder de jiffy gelegd kan worden als de motor op een zachte ondergrond geplaatst moet worden (al dan niet met 'vergeetkoordje'). Plaatje moet wel in opbergvakje passen. Heb zoiets hier liggen en zal een foto maken.
Waarom eigenlijk telkens hannesen met zo'n los plaatje als er dit soort jiffyvoet-vergroters te koop zijn?
Ook heb je daarmee nooit de twijfel of je nu wel of geen voorzorgsmaatregel moet treffen, het ding zit er immers altijd.
https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=22127.msg315716#msg315716

Rush FJR

Dan gewoon een FJR uitvoering van de R&G ;D

Harry Kleinpenning

Ja, zo'n FJR-logo maakt dan juist het verschil.
Anders kun je zoiets immers ook in de reguliere handel kopen, tenzij zo'n 'standaard produkt' via de shop goedkoper is dan in de handel. Maar 'iets extra' zoals een FJR-logo is altijd goed voor de verkoop, denk ik.

BlueYammie

Citaat van: MotoCon op 04 apr 2019, 09:07
Dat klopt en dat is natuurlijk zo. Als je dingen voor eigen gebruik maakt maalt daar verder ook niemand om. Als zoiets verkocht gaat worden echter, dan krijg je wel met merk-rechten te maken en die zijn meestal niet mals. Wie (van het bestuur?) weet hoe precies de afspraken zijn met Yamaha hier over? De letters FJR zijn nogal eens makkelijk op allerlei kleine onderdeeltjes te maken. De Club-toevoeging aan dat logo is heel wat lastiger. In textieltransfers geen probleem, maar als logo op een jiffy-vergroter gaat dat niet werken.

Wat betreft die stickers Harry:
Die plaatjes zijn an sich wel wat ik bedoel, maar als ik deze op blaas tot werkelijk formaat krijg je hakkels. Eigenlijk heb ik een 1op1 nodig, of een vectorbestand (die kun je traploos vergroten).

We mogen het clublogo gebruiken, dat is officieel goedgekeurd door Yamaha.
Groet, Hans

FJR1300AS RP28 Phantom Blue

Sonja

Nynke, wat ik zou kopen is een specifiek dames t-shirt in een mooie kleur. Geen polo, geen kraagjes en roeseltjes oid, maar wel getailleerd.

Radja

Willen we de kleding in allerlei kleuren gaan verkopen of kiezen we voor 1 kleur?
In het verleden hadden we T-shirts, polo's en sweaters in diverse kleuren en maten.
Om er van af te komen moesten we toen de boel onder de inkoopprijs in de uitverkoop gooien.

Als het weer in de shop komt moeten we uiteraard wel verschillende maten hebben.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Harry Kleinpenning

Citaat van: MotoCon op 04 apr 2019, 09:07
Wat betreft die stickers Harry:
Die plaatjes zijn an sich wel wat ik bedoel, maar als ik deze op blaas tot werkelijk formaat krijg je hakkels. Eigenlijk heb ik een 1op1 nodig, of een vectorbestand (die kun je traploos vergroten).
Sorry, maar ik heb geen idee waar deze tekst betrekking op zou moeten hebben??

Radja

Ik denk op de diverse stickers die in de shop te koop zijn.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

hansvds

Citaat van: Harry Kleinpenning op 04 apr 2019, 11:19
Sorry, maar ik heb geen idee waar deze tekst betrekking op zou moeten hebben??
Hij schrijft Harry maar bedoelt waarschijnlijk Hans en hij doelt op de link met een plaatje van de diverse delen waaruit de folie-set bestond.
Als je "wijst", wijzen er drie vingers naar jouzelf terug!

Noppie

Citaat van: Radja op 04 apr 2019, 11:11
Willen we de kleding in allerlei kleuren gaan verkopen of kiezen we voor 1 kleur?
Lichtzwart en donkerzwart.
Groetjes,
Norbert

Syb

Hou het gewoon bij donkerblauw, de kleur van de jubileumpolo.

Ponse

Donkere kleuren worden het meest verkocht, als je teveel kleuren heb blijf je toch met een rest partij zitten. Er is maar een kleine groep aan kopers.

BlueYammie

Citaat van: MotoCon op 04 apr 2019, 11:00
Met welke toepassing? Ik kan me niet voorstellen dat dat Yamaha toestemming geeft om ongebreideld commerciële merchandise met Yamaha logo te gaan verkopen. Dat er toestemming is voor gebruik in het clublogo is een ander verhaal. Bovendien is Yamaha Nederland niet de eigenaar van het beeldmerk. Er moet dus contact zijn geweest met Japan. Zijn er officiële documenten? Maakt voor mij verder niet uit als de club de verkopende partij is en ik alleen aan de club verkoop. Maar er zijn vele voorbeelden van miskleunen op dit gebied. Dat wil ik de club niet aandoen  C:-)

Het clublogo is officieel goedgekeurd door Yamaha (Japan & Nederland).
Groet, Hans

FJR1300AS RP28 Phantom Blue

Noppie

#43
Citaat van: MotoCon op 04 apr 2019, 09:07De letters FJR zijn nogal eens makkelijk op allerlei kleine onderdeeltjes te maken. De Club-toevoeging aan dat logo is heel wat lastiger. In textieltransfers geen probleem, maar als logo op een jiffy-vergroter gaat dat niet werken.

Met een goede laser is dat heel goed mogelijk. Op onderstaande foto zijn de onderste letters nog geen millimeter hoog, maar toch haarscherp gelaserd en prima leesbaar.

794E37E4-F423-4A29-A2D4-043E1FC34BB6.jpg
Groetjes,
Norbert

Beer

Ik dacht meer aan: Sleutelhanger

hansvds

Ja, maar dan één met een jasje, zodat de andere sleutels niet op het balhoofd stuiteren maar verscholen zitten in de "jas".
Zal het Nynke morgen laten zien.
Als je "wijst", wijzen er drie vingers naar jouzelf terug!

FJRDennis

Citaat van: hansvds op 09 apr 2019, 17:47
Ja, maar dan één met een jasje, zodat de andere sleutels niet op het balhoofd stuiteren maar verscholen zitten in de "jas".
Zal het Nynke morgen laten zien.
:thumbsup:

Maikel

Een mooi softcel jack met Club logo,  ;D

wepe

Inderdaad een beperkt groter assortiment "fjr" stickers zoals destijds onder andere dat kleine doorzichtige fjr stickertje - ben ik al enige tijd naar op zoek....

Alvast bedankt

m.vollenbroek@home.nl

Citaat van: Harry Kleinpenning op 03 apr 2019, 16:03
Hier nog wat alternatieve leveranciers

Beperkte sets:
https://www.motorrad-lackschutz.de/

of zeer uitgebreide sets die dan gelijk natuurlijk ook vrij prijzig zijn:
(die sets van Motorsticker.com waren overigens destijds ook van 3M folie vervaardigd)
https://carprotectionpros.com/paint-protection-film-kits/yamaha

Harry noemde in een andere topic al
https://thetankslapper.biz/motorcycles/yamaha/

Op 3-4-2019 een complete set besteld voor USD 155,60/€ 141,68.
Een week later de set ontvangen. Hij wordt binnenkort op mijn rp028 geplakt. Ik laat nog ff weten of de set past.