Te luid is uit.

Te luid is uit

Recente topics

Navigatie steun balhoofd Bike P & R

Gestart door Rush FJR, 19 sep 2022, 09:16

Vorige topic - Volgende topic

Rush FJR

Ik heb nu een steun boven de tellers. Deze vind ik niet echt stabiel en ben daarom op zoek naar de balhoofdsteun van Bike P&R. Deze staat niet meer leverbaar op hun site. Heeft iemand deze nog liggen?

Noppie

Dan heb je niet mijn steun voor boven de tellers, die is hartstikke stabiel.
Groetjes,
Norbert

Rush FJR

Dat klopt. De steun is door MP Veldhoven gemonteerd en heeft een (korte) ram-mount. Die van jouw zit goed op een steun gemonteerd.

Noppie

Citaat van: Rush FJR op 19 sep 2022, 09:37Dat klopt. De steun is door MP Veldhoven gemonteerd en heeft een (korte) ram-mount. Die van jouw zit goed op een steun gemonteerd.
Ik heb ze nog gewoon te koop hoor.
Groetjes,
Norbert

bertus

Grt Bert

Rush FJR

Thnx Bert, ik had op de site van Bike P&r gekeken.

Noppie

Niet om l*llig te doen, maar die van mij is goedkoper (als je 'm zelf monteert) en boven de klokken is veel fijner en veiliger.
Groetjes,
Norbert

Dekudibusei

Citaat van: Noppie op 19 sep 2022, 19:57Niet om l*llig te doen, maar die van mij is goedkoper (als je 'm zelf monteert) en boven de klokken is veel fijner en veiliger.

Ergens zou ik inderdaad ook een telefoonsteun willen voor boven de klokken, maar helaas, te oud, jonguh. :doh:
Mijn reacties zijn op strikt persoonlijke titel. Clubzaken lopen via het webteam: PM

Rush FJR

Citaat van: Noppie op 19 sep 2022, 19:57boven de klokken is veel fijner en veiliger
Veiliger zal ik niet bestrijden, maar fijner vind ik deze plek niet. Daarnaast heeft de BikeP&R extra dempers tegen trillen in de steun. Het is dat de steun boven de tellers er al op zat, anders had ik meteen de balhoofdsteun laten monteren.
Zelf monteren is daarnaast niet aan mij besteed, dus prijs zal niet veel uitmaken.

John Kievit

Perry ik heb deze nog liggen,
 is dit wat.
Zoals je ziet is hij beschadigd door de vorige eigenaar, tis niet anders.

IMG-20220620-WA0001.jpg

Heb heb niet meer nodig, heb een steun van Noppie  ;D
Groet John

Rush FJR

Hoi John, past hier een XT op?

Peter57

Als je denkt dat avontuur gevaarlijk is, probeer routine. Dat is dodelijk.

CeesOK

Mits je de TomTom houder eraf haalt.
Hier had ook iets leuks kunnen staan!

John Kievit

Uit betrouwbare bron lees ik net dat de XT erop past  ;D   ;D

@CeesOK TT houder is bij de vorige eigenaar gebreven.

"IMG-20220921-WA0038.jpg
Inm een eigen TT houder op de NAV steun van Noppie boven de
 klokken" gemonteerd en hier in Du Vercor zijn dienst al bewezen