Te luid is uit.

Te luid is uit

Recente topics

Op het forum: 10 gasten, 4 leden
Bert58, Remo, Sonja, JohanFJR

hugger

Gestart door harry, 20 mei 2023, 13:17

Vorige topic - Volgende topic

harry

kan iemand mij vertellen waar ik een hugger kan aanschaffen voor mijn 2015 fjr

Rider

Never ride faster than your guardian angel can fly

www.motorbegeleiding.nl

Mouse

Da's inderdaad de hugger die ook ik heb kunnen vinden.
Zou zo'n ding ook wel willen hebben, maar ik vind de prijs eigenlijk wel erg hoog "voor een bakje in vorm gegoten zwarte plastic korreltjes".  :doh:
Hou 'de glimmende kant' boven en rij veilig !

harry

tja besst veel geld maar heb die toch maar besteld scheeld zoveel wassen en poetsen

CeesOK

Wat kost dat nu na de Brexit, om dit stukje vakwerk naar en in Nederland (de EU) te krijgen? 
Hier had ook iets leuks kunnen staan!

Rick

En laat, als het zover is, dan ook weten hoe de pasvorm is. In het verleden zijn er ook wel eens huggers langsgekomen die nogal wat uhh.... "aanpassingen" nodig hadden. :(
Keep smiling (dan gaat alles beter)

bertus

En rijd er niet mee door de klei staat zomaar je achterwiel vast.
Grt Bert

Radja

Citaat van: Rick op 23 mei 2023, 13:59En laat, als het zover is, dan ook weten hoe de pasvorm is. In het verleden zijn er ook wel eens huggers langsgekomen die nogal wat uhh.... "aanpassingen" nodig hadden. :(

Eerst gaat de Britse belasting er vanaf. En als hij bij de Nederlandse douane is, moet je de BTW betalen voor hij vrijgegeven wordt.
En uiteraard transportkosten.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

FJRDennis

Ik heb er ook ooit 1 gehad. Maar bij wisselen band zat die dan weer net in de weg. En na een paar jaar was een van de bevestigingsogen toen ook afgescheurd. Daarna van het lijstje afgestreept mbt welke accessoires er over moetsen naar de volgende.   

Dekudibusei

Citaat van: Radja op 23 mei 2023, 14:09Eerst gaat de Britse belasting er vanaf. En als hij bij de Nederlandse douane is, moet je de BTW betalen voor hij vrijgegeven wordt.
En uiteraard transportkosten.

En de invoerrechten (kost bijna 200 pond, dus dat doet ook nog wel een aantal tientjes extra zeer). ;D
Mijn reacties zijn op strikt persoonlijke titel. Clubzaken lopen via het webteam: PM

harry

kweet nie precies wat het kost met de creditcard betaald in ponden dus ik zie wel zal me er wel niet zo,n bult aan vallen