Te luid is uit.

Te luid is uit

Recente topics

Te koop mijn in uitmuntende staat verkerende RP13

Gestart door Faraone, 20 mei 2023, 20:54

Vorige topic - Volgende topic

Faraone

Mijn garage gestalde, gekoesterde, vertroetelde, en in uitmuntende staat verkerende RP13 mag naar een volgende liefhebber. Vanzelfsprekend hebben clubleden eventueel eerst de mogelijkheid bij interesse te reageren. Sinds de aankoop 4 jaar terug is de motor uitsluitend periodiek in onderhoud geweest bij Christian. Op niets is bezuinigd, en uitsluitend onderhoud en vervangingsdelen op basis van originele Yamaha delen. De motor is vorig jaar rondom nog voorzien van originele Yamaha remblokken (was nog niet nodig volgens ome Christian, maar doe het toch maar  :-[}. Ook is de motor voorzien van een set nieuwe Bridgestone T32GT. Aangezien ik na een zoektocht van 15 maanden de hoop op het vinden van de door mij gewenste RP13 2012 Silvertech al een beetje had opgegeven, heeft Christian op mijn verzoek icm met de jaarlijkse grote beurt toch ook de distributieketting en spanner 3 weken geleden vernieuwd/vervangen. Deze motor vraagt dus nul aandacht alvorens op te kunnen stappen en naar het andere eind van de wereld te koersen. Deze motor is één van zeldzame FJR's die dus echt smetteloze krasvrije spiegels en koffers heeft. Met de motor komt dus een in kleur gespoten Givi 52 liter topkoffer mee en zijkoffer tassen. Volgens Christian valt deze motor binnen zijn jaar echt in de top 10 van Nederland. De motor staat nu nog bij mij in Nunspeet, maar gaat aankomende week naar Christian in Hengelo waar hij hoogstwaarschijnlijk ook blijft, dus dan daar te bezichtigen. Naar Christian gaat de motor omdat Christian voor mij de navigatie, stuurverhogers en RVS radiateurbeschermer zal overzetten. De motor is van 2007 en heeft nu een goede 76.000 kilometer gelopen.Screenshot_20230518_210824_Gallery.jpgScreenshot_20230518_211041_Gallery.jpgScreenshot_20230518_211818_Gallery.jpgScreenshot_20230518_210918_Gallery.jpg