Te luid is uit.

Te luid is uit

Forum(instellingen) veranderd?

Gestart door Vincent, 10 apr 2020, 19:55

Vorige topic - Volgende topic

Vincent

Sinds deze week ziet het forum er anders uit op mijn ipad. Voorheen zag ik alleen de rubrieken/topics op het scherm, nu aan de linkerzijde ook zaken als de club-chat, kalender etc. Minder ruimte dus voor de topics zelf. Is er een aanpassing van het forum geweest? Of heb ik zelf onbewust een instelling aangepast? En welke dan, want ik heb al gezocht of ik ergens dit soort instellingen kan aanpassen maar heb dit nog niet gevonden.

Edit: ineens🤨 gevonden (de plusjes/minnetjes rechtsboven de topics)

Gr. Vincent

Rush FJR

Ook gemerkt. Vind het geen verbetering. Zie ook niet hoe ik de oude instellingen terug krijg.

Okki

je kan die extra dingen weg of aan klikken door op de - of + knopjes te klikken, rechts boven de topics

Rush FJR

Verkeerde - knop gebruikt :( Nu gelukt ;D Thnx.

gompie

Citaat van: Rush FJR op 10 apr 2020, 20:18Ook gemerkt. Vind het geen verbetering. Zie ook niet hoe ik de oude instellingen terug krijg.
De overzicht is slechter ik kan er nog niet aan wennen.

@rjen

#5
Je reageert op een bericht uit 2020, terwijl we de afgelopen week een upgrade hebben gedaan op het forum?

Alles ziet er nu anders uit deze week, en dat is niet anders. Het gaat zeker wennen...
2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech

Radja

Citaat van: gompie op 14 mrt 2022, 19:38De overzicht is slechter ik kan er nog niet aan wennen.

Citaat van: @rjen op 14 mrt 2022, 19:45Je reageert op een bericht uit 2020, terwijl we be afgelopen week een upgrade hebben gedaan op het forum?

Alles ziet er nu anders uit deze week, en dat is niet anders. Het gaat zeker wennen...

Tja....  ::)
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Dekudibusei

Citaat van: @rjen op 14 mrt 2022, 19:45Je reageert op een bericht uit 2020, terwijl we be afgelopen week een upgrade hebben gedaan op het forum?

Alles ziet er nu anders uit deze week, en dat is niet anders. Het gaat zeker wennen...

Hij kan er gewoon nog stééds níet aan wennen! ;)  ;D
Mijn reacties zijn op strikt persoonlijke titel. Clubzaken lopen via het webteam: PM

Noppie

Citaat van: Dekudibusei op 14 mrt 2022, 22:20Hij kan er gewoon nog stééds níet aan wennen! ;)  ;D
Dan zal het ook wel niet meer wennen....
Groetjes,
Norbert

motormuisje

Met een Honda NC750X DCT lach ik (bijna) iedereen uit! ;D

Lynx84

Ik reageer ook even in dit topic omdat ik simpelweg niet een nieuw topic kan opstarten. Zie nergens de optie staan om een nieuw onderwerp te starten. Wie helpt me? Ik probeer een onderwerp te openen in gespot.

iPhone 13

Harry Kleinpenning

Richard,
op de screenprints in jouw vorige reactie zie je de knop 'gebruikersacties'. Als je daarop klikt kom je op een schermpje met o.a. de knop 'nieuw topic'.

Succes.

bertus

Onder op de pagina gespot op gebruikersactie klikken.
Grt Bert

Lynx84

Ik zie het. De balk was blauw. Ik keek er overheen. Bedankt!