Te luid is uit.

Te luid is uit
Op het forum: 384 gasten, 2 leden
M@rtin, jps

2010-09-12 De zachtste toer

Gestart door @rjen, 07 mrt 2011, 08:22

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

@rjen

DE ZACHTSTE TOERTOCHT

Op zondag 12 september a.s. hebben we weer eens een interessante motortoer-dag. In het begin was het de bedoeling, dat we op deze dag een tocht gingen maken op de Gooische matras en langs alle schitterende kasten van huizen van diverse bekende Nederlanders. Echter, toen ik de eerste keer hier mee aan de gang ging, verveelde dit al snel. Immers, je hebt mooi, mooier, mooist, maar dan houdt het op en blijft het dus hetzelfde. Daarbij kwam nog, dat je door grote hekken en hoge hagen niet eens echt alles kon bekijken. En ... zeker niet op de laatste plaats, wij zijn toch echte motorrijders, nietwaar? en aldus ging al weer heel snel mijn aandacht naar het zoeken van mooie weggetjes. Zo is dus deze route ontstaan. Het is echt een bijzonder fraaie route geworden. Weer vele mooie stuurweggetjes berijden langs prachtige natuur. Juist nu staat de heide in volle bloei! Veel regen kan er niet meer vallen, zo langzaamaan moeten die bakken daarboven nu toch echt wel eens leeg zijn. Bovendien schijnen de worsten ook al allemaal vergeven te zijn.

De tocht begint in Amersfoort en eindigt in Amsterdam. Dat is dus een mooi afstandje waar we de hele dag over gaan doen. En dan hebben we het nog druk ook. Volop genieten van al het moois wat de natuur ons biedt. Prachtige lanen met werkelijk oeroude hoge en zeer fraaie bomen. Paarse vlakten in de heide gebieden. Werkelijk pittoresque gezichten van historische huizen en gebouwen. Statische villa's met bijzondere tuinen en natuurlijk de heerlijke weggetjes op de slingerende dijkjes langs de Hollandse riviertjes.

Kortom, voor de mensen, wiens hobby het is te motorrijden en die oog hebben voor al het fraais naast de weg, is zondag 12 september de unieke gelegenheid om met deze FJR-tocht mee te doen.

Ik verheug mij erop, jullie allen weer te mogen ontvangen!
2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech