Te luid is uit.

Te luid is uit
Op het forum: 296 gasten, 1 lid
fjrbert

2020-03-15 - De Noord Holland toer (Noord Holland zoals het is) -- GEANNULEERD

Gestart door M@rtin, 07 nov 2019, 16:30

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

Japio

Deze clubrit is in verband met het corona virus afgelast.





        Zondag 15 maart 2020

          De Noord Holland toer
              (Noord Holland zoals het is ...)

Organisator:          Jaap Goos

Starttijd:                  Verzamelen vanaf 10.00 uur, vertrek laatste rijder 11:00 uur

Start & eindpunt:    Hotel van der Valk
                                Geesterweg 1A, 1921 NV  Akersloot                                             

Lengte:                    ca. 190 km
   
Voor introducees wordt, zoals gebruikelijk, een bijdrage gevraagd van €5,-

IMG_0796_1.jpg

De route:

toerrit Noord Holland.jpg

Het is de eerste rit voor 2020 en het is al weer enige tijd geleden dat we een rit hebben gedaan.
Het succes benaderen voor wat betreft de opkomst van de Noord Holland toer van 2019, ook toen de eerste van het jaar, zal niet meevallen. Toch is ook deze rit weer allerzins de moeite waard. "Noord Holland zoals het is".

Ooit opgebouwd uit water wat omgezet is in land door echte ouderwetse molens en de kracht van de wind is een reuzeklus geweest. Het is allemaal de moeite waard om het in zijn huidige staat eens allemaal rustig te bekijken of te genieten van de mooie wegen en lekker te rijden door een fantastisch open landschap.

IMG_0800_2.jpg

De Zaanse polder , de Schermer, de Wieringermeer, de Broekpolder noem ze maar op. De rit doet ze bijna allemaal aan. Weidse landschappen met mooie wegen daar doorheen. Hier en daar een bochtige dijk waar vroeger het water neigde het land te overstromen, maar nu een mooi stuk asfalt voor de liefhebbers. Dat hebben die Noord Hollanders toch maar mooi voor elkaar gekregen. Ik wil dit graag delen met jullie.

Op het moment dat ik de rit ging uitzetten waren er niet zo heel veel mogelijkheden om even lekker een bakkie te doen. Ik hoop dat dit op 15 maart wat beter zal zijn. Mogelijk dat er even afgeweken moet worden van de route. In de grotere plaatsen kan je altijd wel terecht voor wat lekkers.

Ik nodig jullie uit om deze toer samen met mij te gaan beleven.

Verzamelen om tien uur, koffie met gebak, om 11 uur iedereen op de motor


Lengte van de rit ca. 190 km
Netto rijtijd 5 uur en 30 minuten

Graag tot dan ......!

IMG_0797_3.jpg

IMG_0798_4.jpg 




Let op:

De beschrijving van deze rit wordt in de regel enkele weken voor de start geplaatst. Tot die tijd blijft dit topic leeg.

De inschrijving opent enkele weken voor het evenement. Op het moment dat deze geopend is wordt dit in dit topic aangekondigd.

Inschrijven voor dit evenement is alleen mogelijk voor geregistreerde leden van ons forum.

Heb je nog geen account op ons forum, registreer je dan via de knop "Registreren" in de menubalk.


Zodra de route in garmin (.gdb en/of .gpx bestand) beschikbaar is wordt deze in de download manager geplaatst, waarna dit hier wordt aangekondigd. 

De inschrijfpagina staat hier: www.fjr-club.nl/index.php?topic=12928.0

De route is tzt hier te downloaden: www.fjr-club.nl/index.php?action=downloads;cat=25

De deelnemerslijst staat hier: https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=24637.0

Wil je reageren kan dat hier:  https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=24636.0

Niks is zoals je denkt dat het is

M@rtin

De beschrijving is bekend.   (zie boven   ;D)

Groet M@rtin

M@rtin

De beschrijving aangepast en foto's toegevoegd.

Groet M@rtin

Radja

Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.