Te luid is uit.

Te luid is uit

Suggesties nieuwe artikelen Shop.

Gestart door Brozem, 02 apr 2019, 19:18

Vorige topic - Volgende topic

Brozem

Als nieuwe Shopmanager ben ik nieuwsgierig wat de club- en forumleden graag willen zien aan verkrijgbare artikelen in de Shop.
Brand maar los...

Groet,
Nynke

@rjen

Een (kleine) selectie aan kleding met clublogo (of wellicht andere FJR afbeeldingen) zou ik graag afnemen
2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech

Syb

Citaat van: @rjen op 02 apr 2019, 19:26
Een (kleine) selectie aan kleding met clublogo (of wellicht andere FJR afbeeldingen) zou ik graag afnemen

Daar sluit ik me graag bij aan en als voorbeeld: t-shirt, polo-shirt met korte en/of lange mouw en evt een dunne bodywarmer.

lekkerweg


Arjan

Volop genietend van mijn FJR.

Radja

Om het betaalbaar en verkoopbaar te houden:
T shirt
Sweater

Deze artikelen in 1 kleur.
In goede kwaliteit en met uiteraard het FJR logo erop.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Ponse

Daar kan ik me wel bij aansluiten Radja  :thumbsup:.

Harry Kleinpenning

Vroeger liepen de Meissner-accessoires (stuurverhogers, vergrote demperpijpjes, radiateurbeschermers, etc.) altijd als een tierelier in de shop. Meissner bestaat evenwel niet meer maar wellicht is het een idee om zelf iemand te zoeken die voor een geschikt prijsje bijvoorbeeld radiateurbeschermers kan vervaardigen (zoals Nop dat vroeger ook liet doen door een bekende van hem)? En ja, ik weet dat zoiets meer werk met zich mee zal brengen dan die kledinghandel  ;)

vlerk

De sets voorgesneden beschermfolie waren ook zeer geliefd, misschien een optie om die weer in het pakket op te nemen.

Groet,

Vlerk
Groet Vlerk

Maarten en Yvonne

Nynke,
Heb al een paar keer een voorstel gedaan om als club een "jaarshirt" te maken samen met onze Cartonist.

Mooi om op de jaarbeurs te verkopen en daar wat omzet mee te maken.

De tekeningen zijn gewoon vaak super en als je een T-shirt, polo of sweater maakt met zo'n afbeelding erop dan heb je iets wat iedereen wil hebben / moet hebben en dat moet het doel zijn. In principe een beetje neutrale kleur gebruiken, niet te veel van aanschaffen en op = op.

Radja

Uiteraard ben ik ook voor verkoopbare technische artikelen.
En wat we ook al in de shop hebben aan stickers e. d.
Maar de kleding is op dit moment wel heel erg weinig.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

hansvds

Citaat van: vlerk op 02 apr 2019, 21:20
De sets voorgesneden beschermfolie waren ook zeer geliefd, misschien een optie om die weer in het pakket op te nemen.

Groet,

Vlerk
Hier nog één.
Als je "wijst", wijzen er drie vingers naar jouzelf terug!

wimo


VincentRS

Vroehàh, toen ik nog jong(er) was, heb ik een tijdje de website en bijbehorende shop voor een Fordclubje gedaan.
Daarin stonden oa diverse kleding, petjes, stickers enz.
Uit ervaring kan ik dus melden dat dit soort dingen altijd wel verkocht worden.
Wat ik graag zou willen zien in de webshop: pennen met clublogo ( ;D) en/of mokken

M@rtin

Citaat van: VincentRS op 03 apr 2019, 10:04
pennen met clublogo

Is geen logo maar wel herkenbaar.



Groet M@rtin

Bandido65

Citaat van: Syb op 02 apr 2019, 19:29
Daar sluit ik me graag bij aan en als voorbeeld: t-shirt, polo-shirt met korte en/of lange mouw en evt een dunne bodywarmer.

Daar wil ik een dunne trui (met lange mouwen) met col aan toevoegen.  :thumbsup:

Syb

Citaat van: Bandido65 op 03 apr 2019, 10:49
Daar wil ik een dunne trui (met lange mouwen) met col aan toevoegen.  :thumbsup:

:thumbsup: Goed idee, er schoot mij zo maar iets te binnen en  dan is dit een hele goeie aanvulling.

Noppie

Citaat van: M@rtin op 03 apr 2019, 10:41
Is geen logo maar wel herkenbaar.
Als je 'm ietsje doordraait zie je ook het logo....
Groetjes,
Norbert

Rush FJR

Citaat van: Bandido65 op 03 apr 2019, 10:49
Daar wil ik een dunne trui (met lange mouwen) met col aan toevoegen.  :thumbsup:
Zonder col nog liever.

StefaanH

Citaat van: M@rtin op 03 apr 2019, 10:41
Is geen logo maar wel herkenbaar.

Enkele jaren geleden, toen er nog met nieuwjaar een kadootje verstuurd werd, is dat toch eens een zilverkleurige balpen geweest met logo, met aan de dopkant zo een speciaal rubbertje om uw smartfoon te bedienen.

Zoiets bestaat dus al en zou niet misstaan in de shop.
De Gustibus et Coloribus non est disputandum.

Brozem

Citaat van: StefaanH op 03 apr 2019, 13:04
Enkele jaren geleden, toen er nog met nieuwjaar een kadootje verstuurd werd, is dat toch eens een zilverkleurige balpen geweest met logo, met aan de dopkant zo een speciaal rubbertje om uw smartfoon te bedienen.

Zoiets bestaat dus al en zou niet misstaan in de shop.

Deze is nog altijd verkijgbaar in de shop. Ik zie uit naar je bestelling  ;D

Brozem

Tot zover jullie allemaal bedankt voor de reacties. Ik hoop natuurlijk nog op meer en "out of the box" denken wordt eveneens zeer op prijs gesteld.

Radja

Citaat van: Brozem op 03 apr 2019, 13:25
.... Ik hoop natuurlijk nog op meer en "out of the box" denken wordt eveneens zeer op prijs gesteld.

Onderdelen voor "ouwe meuk" motoren.  ;)
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

hansvds

Als je "wijst", wijzen er drie vingers naar jouzelf terug!

BlueYammie

Groet, Hans

FJR1300AS RP28 Phantom Blue