Te luid is uit.

Te luid is uit

Recente topics

2017-05-14 Intro Nieuwe Clubleden

Gestart door @rjen, 23 okt 2016, 20:04

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

Renalt130






Organisator:   
René Guiaux & Francis Daniels

Starttijd
Verzamelen tussen 9.30 en 10.00 uur

StartCafé De Lekdijk
gelegen rechts onder aan de dijk aan de Recreatieplas Everstein
Lekdijk 34
4124 KC Hagestein

EindpuntDe Lingehoeve Oosterwijk

Lengteca. 108 km
netto reistijd ca. 2u 45min



Beste nieuwe leden,

Wellicht ben je nog niet zo lang in het bezit van zo'n fantastische FJR. En dacht je, ' bij de FJR club kan ik de nodige info vinden', of je vind het leuk om met soortgenoten een leuke tour te rijden. Allemaal goede redenen om lid te worden van de FJR club Nederland. En natuurlijk zijn alle FJR rijders van harte welkom.

Maar hoe gaat dat nou allemaal in z'n werk bij de FJR club? Hoe kan ik mij aanmelden voor een toer? Hoe krijg ik de route op een goede manier in mijn GPS? Bij wie kan ik informatie inwinnen over mijn FJR?

Om jullie welkom te heten en jullie vertrouwd te maken met het reilen en zeilen binnen de club hebben we een introductie dag georganiseerd. De start van deze dag is in het midden van het land, voor de meesten goed en makkelijk bereikbaar. We beginnen de dag onder het genot van een kopje koffie en dan zullen we het een en ander aan jullie uitleggen. We hebben een programma maar het lijkt ons veel beter om gewoon te kijken wat jullie nu eigen willen weten.

Voor het eerste deel hebben we een uurtje uitgetrokken, want we gaan natuurlijk zo snel mogelijk een rondje rijden. Vanaf de startlocatie rijden we dan in groepjes naar de lunchlocatie. Voor de lunch hebben we ook weer uitgebreid de tijd ingepland om zo ook weer de nodige vragen te kunnen beantwoorden.

Na de lunch volgt weer een toer naar het eindpunt. Zo kan je in de praktijk ervaren hoe een tourdag in de regel verloopt bij onze club. Bij het eindpunt kunnen we nog met z'n allen even nagenieten van de dag en onze ervaringen uitwisselen. Ook dan is er weer de mogelijkheid om vragen te stellen.

In principe is deze dag bedoeld voor mensen die na 1 januari 2015 lid zijn geworden. Wel s.v.p. even aanmelden via de inschrijflink onderaan het topic. Dan weten wij op hoeveel mensen we kunnen rekenen.

Met vriendelijke groeten,

René Guiaux
Francis Daniels




Let op:
De beschrijving van deze rit wordt tzt geplaatst, zodra deze is aangeleverd door de organisator(en). Tot die tijd blijft dit topic leeg.
De inschrijving wordt geruime tijd voor het evenement geopend. Op het moment dat deze geopend is, wordt dit ook in dit topic aangekondigd.

Inschrijven voor dit evenement is alleen mogelijk voor clubleden van de FJR-club Nederland, via het Clubleden deel van ons forum. Hiervoor moet je als clublid aangemeld zijn op het forum

De inschrijfpagina staat hier: https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=12929.0

De route is tzt hier te downloaden: www.fjr-club.nl/index.php?action=downloads;cat=25

De deelnemerslijst staat hier: https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=20359.0

Wil je reageren kan dat hier: https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=20358.0



@rjen

Ben je clublid geworden na 1 januari 2015?  Dan kun je nu inschrijven voor deze introductie toer.
2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech

@rjen

2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech