Te luid is uit.

Te luid is uit

Recente topics

2017-05-17 t/m 21 Westerwald

Gestart door @rjen, 23 okt 2016, 20:06

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

Bergske

Westerwald toer 2017
17 t/m 21 mei 2017

Organisatie: Frans van den Berg

Het blijkt steeds lastiger te worden om met hemelvaart een hotel te vinden. Ook nu blijken er al vele vol te zitten met hemelvaart en het merendeel daarvan zit zelfs al vol met hemelvaart 2018. Ook de grote drukte op de weg in dit weekend is een extra reden om er van af te wijken. Vandaar dat er dit keer is gekozen om het weekend vóór de hemelvaart te gaan. Voor sommige zal dit betekenen dat het extra snipperdagen kost om mee te kunnen. Voor anderen biedt het juist de mogelijkheid om nu wel mee te gaan omdat ze met hemelvaart andere verplichtingen hebben.

Op de terugweg van Karinthië afgelopen september ben ik door Duitsland binnendoor naar huis gereden. Wat me opnieuw opviel was het fijne rijden in de laaggebergten. De vloeiende bochtencombinaties vind ik fijner rijden dan de vele haarspeldbochten in de hooggebergten. Vandaar mijn idee om de buitenlandse voorjaarstoer weer eens in de Vulkaan-Eifel te houden. Na het nodige speurwerk ben ik vlak langs de Vulkaan-Eifel uitgekomen en heb ik een hotel gevonden in het Westerwald. Als club zijn we al in vele regio's geweest maar voor het Westerwald wordt het de eerste keer. Ons onderkomen wordt Hotel Heiderhof in Obersteinebach. Hemelsbreed slechts 240 km van Utrecht.



Ons onderkomen in het Westerwald:
Hotel Heiderhof
Heiderhof 4
56593 Obersteinebach
Duitsland
T. 0049 2687 9288611
www.hotelheiderhof.de
info@hotelheiderhof.de



We kunnen in dit Hotel over de volgende faciliteiten beschikken:

  • Kamers met douche/wc/haardroger/tv
  • Gratis wifi in de receptie/bar/restaurant (beperkte snelheid)
  • Overdekte motorstalling (6 garages)
  • Droogruimte

Het arrangement bevat het volgende:

  • 4 overnachtingen
  • 4x ontbijt
  • 4x diner (3 gangen menu)
  • 5 routes in Garmin formaat

Wat kost het?
We hebben de volgende kamers ter onze beschikking: 4x 1-persoons en 15x 2-persoons. Dus we hebben plaats voor maximaal 34 personen. Een aantal 2-persoons kamers zijn ook te boeken als 1-persoons kamer. In overleg zijn er ook nog kamers mogelijk voor meer dan 2 personen.
Ik wil jullie verzoeken je kamer voorkeur te overleggen met je motormaten. Dan kunnen we zo veel mogelijk mensen laten deelnemen. Via het inschrijfformulier in het vakje 'Opmerkingen' kan je aangeven met wie je een kamer wil delen.
De kosten voor dit arrangement bedragen ongeveer € 275,00 per persoon voor een 1-persoons kamer en € 215,00 per persoon voor een 2-persoons kamer. De definitieve bedragen kunnen pas vastgesteld worden als de inschrijving gesloten is en het totaal aantal deelnemers bekend is.

Niet leden zijn ook welkom maar kunnen alleen mee als introducé van een clublid en betalen een toeslag van € 25,- per persoon waarbij de aanvullende voorwaarden van toepassing zijn volgens het huishoudelijk reglement 2014.

Inschrijven is mogelijk van 8 januari tot 1 maart of totdat alle plaatsen volgeboekt zijn.

Uw organisator: Frans van den Berg



Let op:
De beschrijving van deze rit wordt tzt geplaatst, zodra deze is aangeleverd door de organisator(en). Tot die tijd blijft dit topic leeg.
De inschrijving wordt geruime tijd voor het evenement geopend. Op het moment dat deze geopend is, wordt dit ook in dit topic aangekondigd.

Inschrijven voor dit evenement is alleen mogelijk voor clubleden van de FJR-club Nederland, via het Clubleden deel van ons forum. Hiervoor moet je als clublid aangemeld zijn op het forum

De inschrijfpagina staat hier: https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=12929.0

De route is tzt hier te downloaden: www.fjr-club.nl/index.php?action=downloads;cat=25

De deelnemerslijst staat hier: https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=19812.0

Wil je reageren kan dat hier: https://www.fjr-club.nl/index.php?topic=19782.0



@rjen

2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech

@rjen

De inschrijving is NU open..
2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech

@rjen

2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech