Te luid is uit.

Te luid is uit

Recente topics

Op het forum: 13 gasten, 1 lid
Noppie

FJR 1300 2007 Valbeugel

Gestart door Di Mario, 07 feb 2025, 08:04

Vorige topic - Volgende topic

Di Mario

Hoi,

Heeft er iemand een set valbeugels te koop ?

Groetjes Mario

Christian Groot Rouwen

Valbeugels of valdoppen?

Di Mario

Valbeugel, wil er ook extra verlichting op plaatsen

jps

Dat kan ook op valdoppen

Di Mario

Tuurlijk, maar ik heb liever beugels

Faraone

Di Mario

Faraone,

Thanks voor de tip.
Heb jij ze daar besteld?
Want de reviews zijn niet echt bijzonder over dit bedrijf.
Prijs is goed, dat is ook leuk.

Nogmaals leuke tip

Faraone

Citaat van: Di Mario op 09 feb 2025, 07:45Faraone,

Thanks voor de tip.
Heb jij ze daar besteld?
Want de reviews zijn niet echt bijzonder over dit bedrijf.
Prijs is goed, dat is ook leuk.

Nogmaals leuke tip

Nee, ik heb ze niet besteld omdat ik geen valbeugels opteer op mijn motor.
Ik zag jouw oproep en wist dat ik ze op olx.pl had zien staan, dus dacht stuur de link even door. Ik heb ook niet meer licht nodig op mijn motor. Ik woon in bosrijke omgeving, en eerlijk gezegd ben ik persoonlijk van mening dat  een FJR, in ieder geval voor mij, voldoende licht af geeft  :)

wepe

Andere lampen er in (laten) doen. Die speciale "bright" of zoiets. Veeeeeel beter licht

Succes

Faraone

Christian heeft deze bij mij gemonteerd. Hoogst legaal goedgekeurd haalbare volgens mij.
Ben er zeer content mee en geeft een bak licht. Ook JP heeft ze laten monteren en is dezelfde mening toegedaan.

https://www.autolampen.nl/h4-racingvision-gt200-duobox.html

Di Mario

Faraone,

Heb bij mij Osram LEDriving HL Easy H4/H19
Geeft een fijn licht

Beckontheroad

De producenten ' verstoppen ' wel de lichtopbrengst.
Bij de Osram kan ik alleen wat vinden. 1400/1100 lm.

Maakt vergelijken lastig.
Maar misschien kijk ik niet goed ..

FJRDennis

Misschien is de reden niet alleen dingen zien, maar ook gezien worden. Een motor kan nog wel eens wegvallen tussen alle andere lampen die iemand ziet. Een paar heldere lamp onderaan vallen meer op.

Mark_Vans

Of gele koplampen, die vallen ook op.

JP

The System Only Begins To Fall
When The People Begin To Rise !

Di Mario

Ben ik het mee eens, daarom wil ik valbeugels met extra licht erop
Niet alleen voor mezelf maar ook om gezien te worden, je valt beter op voor andere weggebruikers

Di Mario

Heeft er iemand. trouwens ervaring met die Poolse firma Motonautilus ????

In google staan niet veel goeie referenties, wel voor de valbeugel voor FJR maar meer negatief dan positieve reacties

Radja

Niet doen dan.
Als er relatief veel negatieve recensies staan bij een site, ben ik weg. :doh:
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Dekudibusei

Citaat van: Mark_Vans op 10 feb 2025, 07:54Of gele koplampen, die vallen ook op.

Ik wil eigenlijk wel eens roze, of groen. (Homo sapiens neemt groen licht nu eenmaal het beste waar. ;D )
Mijn reacties zijn op strikt persoonlijke titel. Clubzaken lopen via het webteam: PM

Robert

Citaat van: Dekudibusei op 10 feb 2025, 17:35Ik wil eigenlijk wel eens roze, of groen. (Homo sapiens neemt groen licht nu eenmaal het beste waar. ;D )

Maar dat mag niet  C:-)  ;D
Als je op de rug van een Ti(j)ger rijdt, is afstappen het gevaarlijkste wat je kunt doen.

Noppie

Rode achterlichten mag wel.... C:-)
Groetjes,
Norbert

Robert

Citaat van: Noppie op 10 feb 2025, 19:49Rode achterlichten mag wel.... C:-)

Dat mag niet alleen, dat moet  C:-)
Als je op de rug van een Ti(j)ger rijdt, is afstappen het gevaarlijkste wat je kunt doen.

Dekudibusei

Mijn reacties zijn op strikt persoonlijke titel. Clubzaken lopen via het webteam: PM

josku

Ik ben ook op zoek naar dit soort beugels, en heb de FJR's van ex Marechaussee fietsen eens bekeken en deze hebben de beugels er op zitten die wij bedoelen.
Nu zijn deze in GROOTE aantallen in 2024 verkocht via de Domeinen zowel compleet als schade en schroot.
Dus er moeten mensen zijn (handelaren) die deze hebben liggen, nu even uitzoeken waar en bij wie.
is vast wel iemand op het forum die ons kan verder helpen toch. (en met andere lampen,en al dat soort oplossingen hebben jij en ik nog geen beugels, met de beste bedoelingen hoor)

Gr Josku