Te luid is uit.

Te luid is uit

Recente topics

Stuurverhoger gezocht

Gestart door Wuppie, 26 aug 2023, 18:29

Vorige topic - Volgende topic

Wuppie

Voor mijn RP23 ben ik op zoek naar de Travelcomfort vanaf 2006 of de MV Handlebar Adapter Plate. De laatste kan ik ook nieuw kopen, maar als iemand een net exemplaar heeft liggen houd ik me aanbevolen.

Faraone

Op www.olx.pl staan meerdere originele Yamaha stuurverhogers te koop.

bfalp

ja handig alles in het pools
Leef vandaag
Leer van gisteren
Droom van morgen

Radja

Waarschijnlijk omdat het een Poolse site is.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Faraone

Euhhh.....je kunt gewoon de optie "vertalen Nederlands" selecteren hoor.
Zelfs mij als digitale analfabeet lukt dat nog, en dat is beslist bemoedigend voor de rest van de geïnteresseerde mensheid ;D

Noppie

Citaat van: Faraone op 27 aug 2023, 16:20Euhhh.....je kunt gewoon de optie "vertalen Nederlands" selecteren hoor.
Zelfs mij als digitale analfabeet lukt dat nog, en dat is beslist bemoedigend voor de rest van de geïnteresseerde mensheid ;D
En dat zal er dan ook wel in het Pools opstaan, want ik zie die tekst niet.
Groetjes,
Norbert

Faraone

499 Zloty=€111....prijs nog te onderhandelen.

Faraone

RobFJR

Citaat van: Wuppie op 26 aug 2023, 18:29Voor mijn RP23 ben ik op zoek naar de Travelcomfort vanaf 2006 of de MV Handlebar Adapter Plate. De laatste kan ik ook nieuw kopen, maar als iemand een net exemplaar heeft liggen houd ik me aanbevolen.

Bedoel je deze blokken? Ik heb ze en gebruik ze niet.

Wuppie

Citaat van: RobFJR op 27 aug 2023, 21:26Bedoel je deze blokken? Ik heb ze en gebruik ze niet.

Dan neem ik ze graag over. Ik stuur je een pb.

Radja

Citaat van: RobFJR op 27 aug 2023, 21:26Bedoel je deze blokken? Ik heb ze en gebruik ze niet.

Citaat van: Wuppie op 28 aug 2023, 10:10Dan neem ik ze graag over. Ik stuur je een pb.

Rob, jouw FJR had toch geen elektronische vering?
Zo niet, dan moeten deze blokken aangepast worden. Is te doen, maar niet makkelijk.

RobFJR

Citaat van: Radja op 28 aug 2023, 10:53Rob, jouw FJR had toch geen elektronische vering?
Zo niet, dan moeten deze blokken aangepast. Is te doen, maar niet makkelijk.

Moet niet toch? Ze passen zonder de aanpassing ook. Ik begrijp wat je zegt hoor en de stelknopjes draaien inderdaad vrijer zonder de blokken, maar ligt denk ik ook een beetje aan de gebruiker en diens neiging/noodzaak tot herhaaldelijk aanpassen.
Ik heb inderdaad geen elektronische vering.

RobFJR

Aanvullend hierop, ik dacht op het forum eens iets gelezen te hebben dat iemand i.p.v. de stuurverhoger alleen de stelknopjes heeft aangepast (kleiner gemaakt/geschuurd?)

Radja

Klopt. Heb ik destijds bij mijn RP13 ook gedaan.
Maar bij de RP23 AE (met elektronische vering)  zitten de kabeltjes hiervoor, in de weg. Heb ik toen opgelost d.m.v. een stukje eraf zagen en vijlen. Passen anders niet.

Maar Wuppie heeft geen elektronische vering, dus dan passen ze wel.  :)

Wuppie

Citaat van: Radja op 28 aug 2023, 11:51Klopt. Heb ik destijds bij mijn RP13 ook gedaan.
Maar bij de RP23 AE (met elektronische vering)  zitten de kabeltjes hiervoor, in de weg. Heb ik toen opgelost d.m.v. een stukje eraf zagen en vijlen. Passen anders niet.

Maar Wuppie heeft geen elektronische vering, dus dan passen ze wel.  :)

Klopt. En Peter zegt dat het past dus dan past het  :)

Dekudibusei

Citaat van: Wuppie op 28 aug 2023, 12:47Klopt. En Peter zegt dat het past dus dan past het  :)

Amen!
Mijn reacties zijn op strikt persoonlijke titel. Clubzaken lopen via het webteam: PM