Te luid is uit!

Te luid is uit

Recente topics

VERKOCHT: Yamaha Tracer 900GT 2020

Gestart door Jochem, 20 apr 2025, 11:36

Vorige topic - Volgende topic

Jochem

Ik verkocht mijn Yamaha Tracer 900 GT uit 2020 - goed onderhouden en met veel extra's - omdat ik meerdere motoren heb en inmiddels te weinig op deze rijd.

De motor is in oktober 2020 nieuw aan mij geleverd. Beurten gehad in maart 2021 (1000 km), januari 2022 (7961 km), februari 2023 (18.201 km) en maart 2024 (23.129 km). De onderhoudsfacturen zijn aanwezig.

De motor verkeert in goede staat, met een huidige tellerstand van 24.165.

Het is een Tracer 900 in GT-uitvoering, dat betekent: touringkoffers, handvatverwarming, cruise control, quickshifter.

Smaken verschillen, maar ik was zelf erg blij met deze Zwarte Bruut.

Verdere details en accessoires:
- De motor is geheel zwart, met zwarte kont- en zijpanelen, maar de originele, rode panelen zijn ook aanwezig;
- De originele touringkoffers zijn eveneens aanwezig (ongebruikt), maar de motor heeft op de foto's de grotere koffers van de Yamaha FJR 1300. De rechter-koffer is wat beschadigd van een keer omvallen vanuit stilstand (zie foto);
- Yamaha tail tidy. De originele kentekenplaathouder is ook aanwezig;
- Yamaha led knipperlichten;
- Yamaha side sliders;
- SW-Motech Valbeugels, de rechter beugel heeft een kleine beschadiging door het genoemde omvallen (zie foto);
- Getint, klein sportscherm van Powerbronze. Originele scherm aanwezig;
- Afstelbare, zwarte koppeling- en remhendels. Originele aanwezig.
- Handkap-vergroters
- Evotech radiatorbeschermer
- Evotech Front and Back Spindles;
- Road 6 banden zijn van 2022. Profiel is overal minstens 4 mm;
- Jiffy-verbreder
- De zogenoemde 'seat slope fix', waardoor je wat minder naar voren tegen de tank schuift
- Wat breukschade aan voorspatbord (schijfremslot vergeten; zie foto).

De vraagprijs is €10.500. De foto's op MarktPlaats zijn goed en volledig. Wanneer we het eens zijn over de koop, kan er uiteraard nog worden proefgereden.

Zie MarktPlaats voor foto's. https://link.marktplaats.nl/m2259191900?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios