Te luid is uit.

Te luid is uit
Op het forum: 276 gasten, 0 leden

Suggesties nieuwe artikelen Shop.

Gestart door Brozem, 02 apr 2019, 19:18

Vorige topic - Volgende topic

Brozem

Iedereen maar weer bedankt voor de input. Ik ga ermee aan de slag.

Noppie

Citaat van: Martin Hgl op 12 apr 2019, 17:36
Harry noemde in een andere topic al
https://thetankslapper.biz/motorcycles/yamaha/

Op 3-4-2019 een complete set besteld voor USD 155,60/€ 141,68.
Een week later de set ontvangen. Hij wordt binnenkort op mijn rp028 geplakt. Ik laat nog ff weten of de set past.
Misschien praat ik voor mijn beurt, maar de set past deels. Ze hebben namelijk een set voor de modellen 2006-2012 gestuurd. Daar zitten een aantal delen in die nog steeds passen (zijkanten tank, zijpanelen e.d.) maar de belangrijkste delen (qua steenslagbescherming), de voorkant van de kuip, passen dus niet. Wordt vervolgd.
Het "grappige" aan het hele verhaal is dat op hun website helemaal geen set voor de 2006-2012 modellen te bestellen is....
Groetjes,
Norbert

ankkro

Citaat van: Bandido65 op 03 apr 2019, 10:49
Daar wil ik een dunne trui (met lange mouwen) met col aan toevoegen.  :thumbsup:

Inderdaad een dunne trui met col ,liefst ook te openen dus met ritssluiting in de col.
En een polo (herenmodel)

😉 I am easily satisfied with the very best..........Winston Churchill

blade


wepe

ziet er mooi en netjes uit! wellicht kan Nynke hier wat mee

groet
Wil



Brozem

Helaas keurt Yamaha Nederland de verkoop van het logo door de club niet goed. 

hansvds

Hoe hebben we dan ooit die kofferstickers kunnen verkopen?
Dat is immers alleen maar een rood of zilver logo.
Als je "wijst", wijzen er drie vingers naar jouzelf terug!

BlueYammie

Tja, ze zijn nogal strikt in bescherming van hun intellectuele eigendommen via het merkenrecht. En ja, er wordt heel wat afgekopieerd. Alleen ons clublogo is officieel goedgekeurd. Tenminste, de oude met 1300 erin was dat, van de nieuwe weet ik het niet zeker.
Groet, Hans

FJR1300AS RP28 Phantom Blue

Co

hoi motorvrienden

Ik ben al een tijdje op zoek naar een model FJR 1300 voor in mijn vitrine bij al mij andere miniatuurtjes

ook ben ik opzoek naar stuur verhoogers voor me FJR 1300 uit 2013 die ik niet kan vinden

dus dit kan je ook als idee in de shop gebruiken

BlueYammie

Citaat van: Co op 02 feb 2020, 12:36
hoi motorvrienden

Ik ben al een tijdje op zoek naar een model FJR 1300 voor in mijn vitrine bij al mij andere miniatuurtjes

ook ben ik opzoek naar stuur verhoogers voor me FJR 1300 uit 2013 die ik niet kan vinden

dus dit kan je ook als idee in de shop gebruiken

http://www.aliexpress.com/item/1000007602459.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.2a947ace4x7xYg&algo_pvid=7c6aeb4b-69ff-4cad-be78-e287a476fc13&algo_expid=7c6aeb4b-69ff-4cad-be78-e287a476fc13-2&btsid=fab8b73c-392b-473e-97e5-316e39613dd4&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2,searchweb201603_53
Groet, Hans

FJR1300AS RP28 Phantom Blue

Peter57

Als je denkt dat avontuur gevaarlijk is, probeer routine. Dat is dodelijk.

Legend01

Citaat van: Peter57 op 02 feb 2020, 13:59
https://www.travelroad.nl/index.php?item=travelcomfort--yamaha-fjr1300-_2006-_-later_--set&action=article&group_id=11&aid=258&lang=NL

Hangt n aardig prijsje aan,dus ik wacht even of ik t wel nodig heb. Ben maar 1,70 m dus even afwachten als ik straks weer kan/mag rijden.
Kan nu mijn stuur recht naar achter en voren plaatsen d.m.v. die gaatjes in de kroonplaat en die set heeft maar 1 stand.

Rush FJR

Met deze set kun je gewoon alle drie de standen gebruiken.

Harry Kleinpenning

Citaat van: Legend01 op 07 feb 2020, 19:54
Hangt n aardig prijsje aan,dus ik wacht even of ik t wel nodig heb. Ben maar 1,70 m dus even afwachten als ik straks weer kan/mag rijden.
Kan nu mijn stuur recht naar achter en voren plaatsen d.m.v. die gaatjes in de kroonplaat en die set heeft maar 1 stand.
Maar áls je dan uiteindelijk toch de aankoop van stuurverhogers overweegt zijn die Travelcomforts het geld dubbel en dwars waard.
Ik heb ook bijvoorbeeld Heli's gehad, die kosten vlgs. mij tegenwoordig ongeveer de helft van Travelcomforts? En dat is, vergeleken met die Travelcomforts, dan eigenlijk nog elke cent te veel  :(

Legend01

Citaat van: Harry Kleinpenning op 07 feb 2020, 21:56
Maar áls je dan uiteindelijk toch de aankoop van stuurverhogers overweegt zijn die Travelcomforts het geld dubbel en dwars waard.
Ik heb ook bijvoorbeeld Heli's gehad, die kosten vlgs. mij tegenwoordig ongeveer de helft van Travelcomforts? En dat is, vergeleken met die Travelcomforts, dan eigenlijk nog elke cent te veel  :(

Als t dan toch moet gebeuren dan worden t toch die Travelcomforts,heb die heli's ns opgezocht maar ziet er n beetje goedkoop uit. :o :doh:
Dit is de enigste bevestiging tussen de motor en je armen dus daar gaan we maar niet op bezuinigen. ;D ;D

Harry Kleinpenning

#65
Citaat van: Legend01 op 08 feb 2020, 20:03
Als t dan toch moet gebeuren dan worden t toch die Travelcomforts,heb die heli's ns opgezocht maar ziet er n beetje goedkoop uit. :o :doh:
Dit is de enigste bevestiging tussen de motor en je armen dus daar gaan we maar niet op bezuinigen. ;D ;D
De bevestiging van de Heli's (en andere overeenkomstige, eenvoudige verhogers) is, denk ik, niet slechter dan van de TravelComforts. Met de TravelComforts wordt evenwel o.a. ook de schuinte van de stuurhelften gecorrigeerd hetgeen de meesten (bijna iedereen) veel comfortabeler vinden omdat de polsen dan geen knik hoeven te maken. Het stuur wordt tevens rechter en breder.