Te luid is uit.

Te luid is uit
Op het forum: 247 gasten, 3 leden
Radja, CeesOK, FJRob

Site weergave kleiner ?

Gestart door fred flinstone, 31 aug 2020, 11:54

Vorige topic - Volgende topic

fred flinstone

Hoi, sinds een tijdje is bij mijn telefoon de weergave van de site een stuk kleiner en dus nauwelijks nog te lezen.
Dit ondanks dat ik bij mijn weten niets veranderd heb in de instellingen. Van het een op ander moment dus. Iemand een idee ?

Screenshot_20200831-114952.jpg 

@rjen

Het lijkt erop dat je telefoon browser niet de 'viewport' kent cq doorgeeft aan de site?

Nieuwe telefoon of andere browser? Welke telefoon en welke browser gebruik je?
2018 AE Phantom Blue
2013 A Midnight Black
2008 A Silver Tech

fred flinstone

Geen nieuwe telefoon, een Samsung Galaxy-smartphone s5 Neo. De gewone originele browser van  de telefoon. Heeft ook altijd goed gewerkt.

fred flinstone

Opgelost. In de instellingen van de browser mobiele versie aangeklikt. Klaar :-\

Radja

Er is kortgeleden een grote update van Samsung geweest. Dan willen dit soort dingen wel eens (zonder vragen) aangepast worden.  :doh:
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Syb

Niet alleen bij Samsung Bart. Ook bij een Windows update ligt de handel soms anders dan je gewend bent.

Noppie

Citaat van: Syb op 31 aug 2020, 16:24
Niet alleen bij Samsung Bart. Ook bij een Windows update ligt de handel soms anders dan je gewend bent.
Klopt, ons mailprogramma functioneerde een poosje geleden ineens niet meer na een Windhoos update.
Groetjes,
Norbert

Radja

Citaat van: Syb op 31 aug 2020, 16:24
Niet alleen bij Samsung Bart. Ook bij een Windows update ligt de handel soms anders dan je gewend bent.

Hmmm, daar heb ik bij Windows updates nooit last van.
En ik download ze altijd braaf.

Maar bij een update op de smartphone moet ik de boel altijd controleren, anders staat er weer een hoop onzin aangevinkt.
Je hebt geen therapeut nodig, als je motor rijdt.

Syb

Citaat van: Noppie op 31 aug 2020, 16:40
Klopt, ons mailprogramma functioneerde een poosje geleden ineens niet meer na een Windhoos update.

Kennelijk snap jij precies wat ik bedoel Nop. ;D

hansvds

#9
De Windows update naar versie 2004 van onlangs gaf op onze twee laptops geen enkel probleem. Op de desktop was het een heel ander verhaal. Nadat de update gered was de machine opnieuw gestart. En doen deed ie dus niets meer; blauw scherm met de mededeling Inaccessable Boot Device. Na een half uur de pogingen om hem te reanimeren maar opgegeven. Ben nu al een paar dagen bezig om de SSD met het OS en alle programma's weer te reconstrueren. Gelukkig had ik wel een backup van al mijn data.
Als je "wijst", wijzen er drie vingers naar jouzelf terug!

CeesOK

Ik heb geen idee of dat nu nog kan, maar je kunt de laatste update ongedaan maken?
(Opstarten in veilige modus.)
Hier had ook iets leuks kunnen staan!

hansvds

Ik had een goede kopie van de schijf met het OS en de programmatuur van voor de update, maar dat is bijten in de eigen staart. Nadat die is teruggezet heb je de oude situatie en dan gaat Windows weer updaten en dan gaat het weer fout. Dat help dus niet, wat wel helpt is van scratch af aan opnieuw beginnen.
Inmiddels functioneert versie 2004 zoals het moet.
Als je "wijst", wijzen er drie vingers naar jouzelf terug!